Fon Seiran 2. Osztag
Hozzászólások száma : 41 Registration date : 2011. Sep. 24. Hírnév : 10
Karakterinformáció Rang: Sanseki, Kanritai (檻理隊) parancsnoka Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (16500/30000)
| Tárgy: Fon Seiran Szomb. Szept. 24, 2011 6:35 am | |
| Név: Fon Seiran Nem: Férfi Kaszt: Shinigami Rang: Sanseki, A kanritai (檻理隊) parancsnoka Kor: 136 éves Szint: 1. Lélekenergia: 16500 LP Tőke: 6000 ryou
Kinézet: 185 cm rendkívülien edzett, sportos testalkattal rendelkező egyén, amely gyakorta emeli ki társai közül. Bőre színe fehér, melyen különböző helyeken meglátszanak a harcok közben szerzett sérülések. Tépett vágású haja és kék szemei vannak. Jellegzetes ismertetőjegye az állának bal felén található anyajegy. Öltözete leginkább az onmitsukidou egyen öltözete, vagy éppen egy egyszerű shinigami egyen öltözet. Magánéleti kiruccanásakor viszont emberi világra jellemző öltözetet ölt magára. Ez esetenként eltérő, de a kimonot egyáltalán nem szereti. Szerinte zavarja a mozgásában, de néha családja bizony ráerőszakolja, aminek nem mondhat ellent. Van egy szerencsét hozó nyaklánca, amelyet még halott kedvesétől kapott, ezt mindig hordja. Tulajdonképpen minimális mennyiségű ékszert hord, de csak mértékkel.
Jellem: Seiran kis korától kezdve tudatos, és szigorú neveltetést kapott. Mint a Fon- ház egy tagja, kötelezettsége volt a családnak kitűnő Shihouin testőrt, és egyben onmitsukidou hű shinigamit nevelni belőle. Munka időben rendkívülien fegyelmezett, és tiszteletteljes a felettesei irányában. Munkáját összeszedetten, és precízen intézi. Munka mániás, feltehetőleg ennek köszönheti azt, hogy ott van a veteránok közt, akik mindent megjártak már. Szeret rengeteget olvasni, és edzeni szabadidejében. Elkötelezett és felelősségtudatos, egy parancsot sem utasítana vissza, amennyiben azt az onmitsukidou szabályaival megengedik. Legtöbb tagtól eltérően nem jár vakon a kapitánya, és hadnagya valamint a tagok irányában. Talán ő tudja a "legjobban", hogy gyakran a társak között tűnnek ki árulók. Ez a bizalmas, még is bizalmatlan álláspont sajnos az élete minden területére kiterjed. Valószínűleg ezért is alakít ki nehezen kapcsolatokat, de aki eléri nála a bizalmat, arra mindig derűvel gondol. Nem kedveli hirtelenséget, sőt keményen ki is nevelték ezt személyiségéből. Annyi pszichikai terroredzésen, és titkos munkán van túl, hogy idegzete szinte áttörhetetlen. Képes órákat eltölteni egy olyan személy mellett, aki normál esetben idegrohamba vinné a másikat. Neki ez nem jelent gondot, meg tanulta kezelni az ilyeneket. Hihetetlenül ragaszkodó tud lenni, van benne egy különös mentalitás, amit sokan nem szoktak megérteni. Ha valaki nem is barátja, akkor sem lenne képes hátra hagyni, csak ugyan az ilyen esetekben érzéketlen reagálása miatt ijesztő lehet. Megvannak a saját módszerei, amiket ő maga fejlesztett ki, vagy tanult a régiektől. Kedveli a jó időt, a cigarettát, és a pókert. A sok stressz, és kemény munka mellett azért tud lazítani is, csak több idő kell neki, hogy elengedje magát. Van egy notesze, amibe titkos jelekkel szokott feljegyezni magának mindenfélét egy- egy illetőről. Igazából rengeteg ilyen szokás ragadt rá. Egy mondatba foglalva pedig, ha nem vált volna az onmitsukidou tagjává, akkor egyértelműen a legtöbb belső tulajdonsága megegyező lenne a 3. osztag kapitányáéval, akihez titkon rokoni szálak fűzik. Neve: Fenrir Fajtája: Kidou? Méreg? Vér? (A júzer nem tudta meghatározni T.T) Shikai parancsa: Kaware, Fenrir! (Változz Fenrir!) Zanpakuto lelke: Ahogy az a nevéből is sejlik, a karakter zanpakuto lelke nem más, mint a Skandináv mitológiából ismert Fenrir, aki egy hatalmas farkas volt. Zanpakuto Kinézete: Egy matt fekete színű, sarló alakú tőr. Shikai Kinézete: A hívó szó elhangzása után a zanpakuto vörösen felizzik, majd a használó bőrébe olvad. A karakter hajának színe fehérre változik, metszőfogai meghosszabbodnak, bőre néhány tónust szürkül, illetve tekintete élénk sárgává, állatiassá változik.
Támadás(ok)
Kyan no Fenrir (Fenrir keze): Shikaiban a karakter részleges átalakulásra hajlamos, ennek a technikának a lényege, hogy Seiran kezei, ujjai, körmei meghosszabbodnak. Kezei egy vérfarkas kezeivé változnak, ami fizikálisan erősíti a karaktert; illetve a megjelenő karmok mérgező hatással vannak az elszenvedőre. Ha a használó valakinek a húsába vágja ezeket a karmokat, az égető fájdalmat érezhet a karmokon található méreg miatt.
Shikai feloldása nélküli passzívok
- Mozgékonyság: Az átlagnál tovább bírja a fizikai megpróbáltatásokat, s mozgékonyságát is sokkal később veszti el.
- Szívósság: Akaraterőből képes megannyi sérülés után is tovább harcolni, ha a benne lakozó állatias ösztön felébredt.
- Látás: Sokkal jobban lát a karakter, kifinomultsága azonban sokszor hátrányára is válhat. Az éles látás hátránya, hogy a hirtelen érő fény, számára pillanatnyi vakulást is okozhat.
- Hallás: Hallása egy leheletnyivel kifinomultabb lett, bár ez leginkább ahhoz hasonlítható, mint mikor egy embernek durván jó a hallása.
- Szaglás: Akárcsak egy farkasé, olyannyira kifejlődött Seiran szaglása; valamint Fenrir miatt képes a karakter a reiatsuk kiszaglására. Noha, akinek nem ismeri a lenyomatát, azt nem fogja felismerni, maximum annyit tud megmondani pl.: Itt egy férfi járt, aki shinigami.
- Labilisság: Alapjába véve a karakter szemei elváltoznak, hogyha különös érzelmi hatások érik, vagy ideges. Mindenesetre a Teliholdak valódi gyötrelemként hatnak rá, hiszen akkor a zanpakutoja valóságosan tombol. Szemei pedig fedhetetlenül sárga állapotukban nyilvánulnak meg. Ilyenkor Seirannak erőteljesen az évek alatt megacélozott elméjére és önkontrolljára kell hagyatkoznia, hogy ne tapadjon vér a kezéhez. Ugyanis, ha ilyenkor lehetősége van gyilkolni, azt minden bizonnyal élvezetből és dühből teszi majd, engedve a kísértésnek. Ilyenkor nem igazán van tudatában annak, hogy mit miért tesz, csupán annyit tud, hogy szét akarja feszíteni testét a harag.
- Betegségek: Könnyebben képes megbetegedni az átlagnál, mivel Fenrir cipelése nem éppen egyszerű feladat. Nem beszélve arról, hogy még nehezen tudja meghatározni a karakter, hogy hol a határ. Képes akár úgy kifárasztani magát a 2. osztagos feladataiban, hogy utána órákig lábre sem képes állni, nem beszélve arról, hogy az immunrendszerét is kikészíti ezzel.
~ Technikák/eszközök ~ - Spoiler:
Hakuda Japán név: Ashige Magyar név: Rúgás Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken.
Japán név: Oni Dekopin Magyar név: Ördögi pöckölés Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot.
Japán név: Raiouken Magyar név: Viharkirály ökle Leírás: Viharos gyorsasággal végrehajtott ütések sorozata. Hátránya, hogy a gyorsasága miatt csak egy pontba érkezhetnek a pofonok, ám az adott testrészben okozott kár azért kárpótol valamelyest, ha a támadás sikeres.
Japán név: Gatoringu Jidanda Magyar név: Őrült taposás Leírás: Ezzel a hakuda technikával néhány gyors arcon taposással lehet röppályára állítani az ellenfelet. Hogy játékos üdvözlésként, vagy egy hollow maszk szétzúzására használják, az már egyéntől függ.
Japán név: Panchira Toruneedo Magyar név: Bugyivillantó tornádó Leírás: A használó kézen állva a saját tengelye körül kezd el forogni, és közben spárgázva próbálja rúgások sorozatát bevinni az ellenfelének.
Japán név: Kamisori Kaze Magyar név: Borotvaszél Leírás: Magas szintű pusztakezes technika, melyben a tenyeret megfeszítve és az ujjakat összeszorítva olyan erővel suhint a használója, hogy a megmozgatott levegő borotvaéles pengeként indul el a célpont felé. A légpenge, akárcsak acéltársa, vágott sebet ejt találat esetén. Alapszinten csak felszínes sérülést ejthet, egy mester kezében viszont szinte bármit képes átvágni.
Shunpo Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
Japán név: Kanashibari Magyar név: Paralízis Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.
Kidou Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou Magyar név: Fekete kéz Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap.
Japán név: Bakudou 39: Enkosen Magyar név: Körpajzs Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
Egyéb Japán név: Juuniji hikaku benjo Magyar név: Éjféli bőrruha Leírás: Egy fekete színű, magasított nyakkal rendelkező kezes - lábas ruha, mely tapad a testre. Növeli az alany mozgásának könnyedségét, és olyan kisugárzással bír, mely csökkenti a sebezhetőséget- kisebb ellenállást fejt ki a közelgő penge hatására. Hatás: minden második shunpo pont után ad +1 pont shunpo képzettséget. Így egy 6 shunpo képzettséggel rendelkező shinigami a ruha viselése miatt egy 9 shunpo képzettséggel rendelkező shinigami sebességét éri el.
~ Felszerelés(ek) ~
Ugyebár szakmai előírásnak megfelelően munka idejében a bőrruhában van, ám ez alatt számos kisebb eszköz megtalálható:
- Néhány éles kunai kés.
- Egy öv, amin számos kisebb és nagyobb shuriken van.
- Két bokapánt, amibe akupunktúrás (félig bénító méreggel átitatott) tűk vannak bele mélyesztve.
- Három szál ginjotan, amellyel két karja és hasi része van betekerve. Enyhe, de még is fontos védelmi kötése.
- Egy igen vékony, de erősen edzett fémből készült, ezüstös fényű másfél méter hosszú lánc, amely általában mellkasán átlósan van feltekerve.
Természetesen minden eszközét (kivéve a ginjotanokat) le szokta adni, ha ne tán a Féregbolyba kellene lemennie.
~ Ajándékok, jutalmak ~
- Kezdeti 5 db ingyen technika
- 7000 ryou kezdő tőke
- 66-os körzet (küldetés) - 2000 LP és 3000 ryou
- Hattyúk tánca (edzés) - 1000 Lp
- Kotomi edzése - 1000 LP
- Kotomi edzés - 1000 LP
- WW kari leadás - 250 LP
- Holtak hajnala küldetés - 3000 LP és 3000 ryou
- Végtelenül Valótlan - 2500 Lp és 3000 ryou
~ Dokumentumok ~
Előtörténet: KATT HYL Bővítmény: - Wiki: -[/justify]
A hozzászólást Fon Seiran összesen 15 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jún. 01, 2014 7:44 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Fon Seiran Csüt. Szept. 29, 2011 4:44 am | |
| Összesen: 43 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 33 pont az LP után
- 1 pont a nemesi rang miatt
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 1 pont a Férfiegylet tagság
Képzettségek:
4 pont zanjutsu 21 pont hakuda (+1 pont technika bónusz) 5 pont kidou 7 pont shunpo (+3 pont tárgyi bónusz) 6 pont zanpakutou |
|