Üdvözlet!
A múlt heti staff gyűlésen elég sok téma felmerült, úgyhogy íme egy nem is túl rövid összefoglaló a megbeszéltekről.
1. Felhívnám mindenki figyelmét, hogy aki esetleg nem tette meg, hogy ellenőrizze a vásárolt kidouit, technikáit, ugyanis változások történtek az árakat illetően. Erről egy pontos listát
ITT találhattok.
2. Új moderátort köszönthetünk Soifon személyében. Azt hiszem, mindenki egyetért velem, ha azt mondom, rászolgált a bizalmunkra. Sok sikert neki további munkássága során.
3. Új LP szerzési lehetőség: edzés.
Hogyan fejlődik mondjuk egy shinigami? Edzéssel. Az edzés nem feltétlenül jelenti azt, hogy például egyfolytában küzdőterezik valaki. Egy zanjutsu vagy hakuda edzés is állhat abból, hogy egy bizonyos mozdulatsort vagy egy speciális, pontosságot igénylő ütést vagy vágást tanítanak meg valakinek. Idejét és erejét rászenteli, hogy a lehető legjobb formában tartsa magát. Ettől lesznek képzettebbek, erősebbek.
Mától tehát lehetőség van arra, hogy egyszerű edzésekkel erősítsétek a karaktereiteket. Ehhez persze szükség van valakire, aki képes edzetni a karijaitokat egy-egy képzettségből. Ez történhet akár egy reagos rendszerben is (vagyis egy körből áll az egész játék). A jutalom fix, egy edzésre 500 LP jár, ami egy pont (amit CSAK arra a képzettségre tehetsz, aminek a témája maga az edzés). Nagyon különleges esetekben járhat akár 1000 LP és két pont is, ha az edzés különösen jó minőségű és kreatív lett. Ugyanakkor ha az edzések nem érik el a megfelelő szintet, akkor a moderátor dönthet úgy, hogy nem ad rá jutalmat.
Az edzést vállaló karakterek is kapnak jutalmat; minden második levezényelt edzés után kapnak ők is 500 LP-t. Valamint a fejlődni akaró karakter dönthet úgy is, hogy nem képzettséget, hanem valamilyen technikát, például egy kidout szeretne megtanulni. Természetesen erre is van lehetőség.
A minőség mellett némi korlátot is bevezetünk. Felhasználónként havonta
kettő darab edzésben részesülhetsz, valamint egy karakterednek egy hónapban csak egy darab edzést engedélyezünk. Az edzők (akik a technikákat, miegyebeket tanítanák) részéről nincs ilyen korlát, másokat annyiszor tanítasz, amennyiszer csak akarsz, és amennyit be is tudsz vállalni. Ne feledjük azonban, hogy a minőség és a kreativitás sokkal fontosabb, mint a mennyiség, vagyis inkább ebbe az irányba billenjen ki a mérleg nyelve.
4. Változások történtek a shunko-t illetően. A shunkora mostantól pályázatot is kell írni, mivel egy elég magas szintű, korlátozottan elsajátítható technikáról van szó. Emellett a technika hatásai is tisztázva lettek. A shinigami technikák közt megtalálhatóak a részletek.
5. Az
Éjféli bőrruha nevű felszereléssel rendelkező karakterek figyelmét is szeretném megragadni. A technikát bizonyos okok miatt módosítottuk. A felszerelés neve, valamint kiszerelése változik, így minden, jelenleg nem 2. osztagos karaktert megkérnék, hogy írja át az adatlapján a felszerelést a következőre:
Felszerelés neve: Shunpo ampu
Leírása: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket.
Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik.
Maximum +3 pontot ad.
Ár: 2.500 ryou
A bőrruha által szerzett bónuszok mindenkinek megmaradnak. Az éjféli bőrruha mostantól a 2. osztag egyenruhájának számít, így az Onmitsukidou jelenlegi tagjainak megmarad a felszerelései között. FONTOS: az éjféli bőrruha mellé
nem használható shunpo ampu, ahogyan más shunpo bónuszt adó felszerelés sem (kivéve az Onmitsukidou ereklyét).
6. Minden multizni óhajtó felhasználó figyelmét felhívnám
erre a topicra, és persze azokét is, akik inkább maguknak keresnek egy rokont, vagy egyéb, megszemélyesíteni kívánt NJK-t. Remélem, hasznát veszitek a kezdeményezésnek.
7. A nyereményjátékon próba gyanánt nagy sikerre szert tett BleachSML második felvonása elkezdődött. Egyfajta népszerűségi verseny, amiben Ti, a játékosok dönthettek, hogy ki nyerje a virtuális díjakat. Röviden és tömören, lehet szavazgatni a számotokra szimpatikus karakterekre. Megkérnék tehát mindenkit, akinek lenne egy kis szabadideje, hogy küldjön egy privát üzenetet Soifonnak a szavazásait illetően. Nem veszítetek vele semmit, ha kipróbáljátok.
Részleteket
ide kattintva találtok a versenyről.
8. Ezúton szeretnék gratulálni a közelmúltban kapitányi, hadnagyi, valamint espada rangot szerző (és szerezni fogó) karaktereknek, remélem, sikerül fellendíteniük az osztagok életét. Valamint a staff két mesélővel bővült ki. Sok sikert a
rabszolgasághoz munkához Uraharának és Ginnek.
Azt hiszem, több fontos változás nem volt. Mindenkinek további kellemes játékot!