Sakai Hitomi Daitenshi
Hozzászólások száma : 242 Age : 35 Tartózkodási hely : Karakura, Tokió, vagy ahová Yuu-chan rángat Registration date : 2010. Mar. 02. Hírnév : 17
Karakterinformáció Rang: A Daitenshi és a Raion tagja Hovatartozás: Daitenshi Lélekenergia: (33500/40000)
| Tárgy: Sakai Hitomi Szer. Márc. 03, 2010 12:50 am | |
| NÉV: Sakai Hitomi - Kanjival: 坂井 瞳 - Becenév: Hitomin, Hitomi-chan KOR: 22 RANG: a Daitenshi és a Raion tagja FOGLALKOZÁS: genetikus, a Raion-S kutatóintézet vezető tudósa SZINT: 3. szint LÉLEKENERGIA PONT: 32000/40000 PÉNZ: 14000 ryou
JELLEM:
- Spoiler:
Megpróbáltatásokkal teli múltjának köszönhetően erős, nehezen megingatható személlyé vált. Már nyoma sincs annak az instabil személyiségnek, amely régebben jellemző volt rá, igaz nagyon ritka esetekben még előfordulhat, hogy elveszíti a fejét. Bár drágán megfizetett érte, de felismerte a hibáit és képes volt változtatni. Noha a bűntudat még marja, de megtanult vele együtt éli, és minden erejével azon dolgozik, hogy jóvátegye azokat a szörnyűségeket, amiket elkövetett. Éppen ezért, a Daitenshihez és azokhoz az emberekhez való hűsége megtörhetetlen, akik segítenek neki jót tenni a világgal. A hősködéstől azonban idegenkedik, szokatlan a számára. Szeretne nyugodt és normális életet élni még úgy is, hogy tudja, ez lehetetlen, hiszen erejét kötelességtudóan jóra kell, hogy használja. Nagyon kitartó: nagyon vonakodik attól, hogy feladja, legyen szó bármiről. Hozzászokott, hogy számára nincs megoldhatatlan probléma, így addig keresi a megoldást, vagy addig gyakorol, ameddig csak szükséges. Intelligenciája és kiváló memóriája miatt olyan dolgokat is képes meglátni, felfedezni, amit mások nem, noha egyedi gondolkodásmódja miatt nem mindig sikerül megértetnie magát másokkal, és ilyenkor frusztrálttá válik. Felismeri azonban, ha valamit nem érdemes erőltetni, ahogy nem is ragaszkodik makacsul a véleményéhez, ha megfelelő érveket hoznak fel ellene. Ritkán válik idegessé, ám ilyenkor meglepően agresszívvé tud válni egyébként visszafogott és szerény jelleméhez képest, harc közben is hajlamos elvetni a sulykot, és a szükségesnél több energiát elpazarolni. Agresszivitása akkor is megmutatkozik, ha zavarba hozzák, ami egyébként nem túl nehéz feladat, sőt, mintha vonzaná a zavarba ejtő helyzeteket, ami talán mérhetetlen ügyetlenségére vezethető vissza. Múltjának köszönhetően zárkózott, nehezen nyílik meg, és érzelmeit sem tudja mindig megfelelően kimutatni. Zavarában erőszakos kitörései valójában csak saját belső konfliktusát jelzik, nem azt, hogy valóban haragudna az áldozatra. Az édesség iránt egyfajta függősége alakult ki, nem tud meglenni a napi adag sütije vagy nasija nélkül. Ha süteményt lát, se lát-se hall állapotba kerül, még gyerekek szájából is csorgó nyállal nézi ki a cukorkát, hiába szereti a lurkókat is. Amivel viszont ki lehet kergetni a világból, azok a különböző csúszómászók, bogarak és rágcsálók. Undorodik és fél tőlük, pedig az állatokat összességében szereti.
ESZKÖZÖK ÉS TECHNIKÁK
- Spoiler:
- Daiyahei
- Kussetsu
- Anakonda
- Ryoudan (zanjutsu)
- Chigiri (zanjutsu)
- Kensei (zanjutsu)
- Twin Cutting (zanjutsu)
- Lélekenergia-pótló tabletta
- Egy sötétkék színű, sárga villámmintás Haakyuriizu no Tebukuro (Herkules kesztyű) beépített sokkolóval
- Egy kék tüzet fújó Karyuu no Houkou (Tűzsárkány lehelete)
KÜLÖNLEGES KÉPESSÉG:
- Spoiler:
Hitomi képes elektromágneses erőteret létrehozni maga körül, melyet rendkívül változatos módon használ fel. A képesség használata komplex számításokat és magas koncentrációt igényel, ezért relatíve hamar elfáradhat fejben, és ami azt illeti még az ő teste számára is megerőltető a megszokottnál magasabb elektromosság és mágnesesség jelenléte. - Elektromosság:
Minél több pont van a képességén, annál pusztítóbbak kisüléseinek ereje, annál gyorsabbak, annál forróbbak és annál több feszültséggel bírnak. Minden harmadik pont után képes egy teljes erejű villámcsapást használni, tehát 24 pontnál nyolc kisülésbe kerül, míg Hitomi kimerül. - 1-2 pont: Kisebb-nagyobb szikrákat tud okozni, amelyek legfeljebb zsibbadást és enyhe rosszullétet okozhatnak az áldozatnak találat esetén. - 3-4 pont: A kisülések ideiglenes bénulást, enyhe égési sebeket okozhatnak. - 5-7 pont: Az elektromos áram erőssége súlyos égési sebeket tud okozni, egyszerű emberekre már halálos is lehet egy teljes erejű villám. - 8-10 pont: A kisülések ereje elérheti egy 70-es hadou szintjét is. Képessé válik kénye-kedve szerint befolyásolni az elektromosság formáját, így akár meg is ragadhat vele valamit. - 11-14 pont: Képessé válik csupán érintés útján használni elektromos eszközöket. Villámainak ereje eléri egy bankai szintjét, ha van legalább 12 ezer LP-je. Ezen túl érintés útján, ha megráz valakit, bele tud olvasni egy személy emlékeibe, de nincs irányítása a képesség felett, csak azt láthatja, amire az alanya éppen visszaemlékszik, legyen az öntudatos vagy öntudatlan. - 15-18 pont: Befolyásolhatja az időjárást megfelelő körülmények esetén, felhő-föld vagy föld-felhő, esetleg szárazvillámot (derült égből lecsapó villám) generálni. Érintés útján képes összezavarni nála LP-ben gyengébbek idegrendszerét. - 19-22 pont: Valódi gömbvillámot tud képezni, vagy el tudja érni, hogy több tucat villám csapjon le egy pontba egyszerre kedvező időjárás esetén. Teljes uralmat nyer idegrendszere felett, képes kénye-kedve szerint irányítani az elektromos jeleket szervezetében, így akár kikapcsolhatja a fájdalomreceptorait, vagy képes felgyorsítani sejtjei regenerálódását (öregítéssel). Kisülései elérik egy senbankai erejét, ha van minimum 26 ezer LP-je. - 23-24 pont: Ezen a szinten lehetséges, hogy gyengébb elmére ható technikák behatolását a fejébe megakadályozza a testét körülvevő elektromágneses térrel. Ha ilyesmivel próbálkoznak vele szemben, elviselhetetlenül erős fejfájást érez. [Mesélővel és JK-val való megbeszélés kérdése, hogy az illúzió-alapú technikák hatnak-e rá, de egy kapitány-szintű karakter ereje már áttöri az energiamezőt többnyire.]
- Mágnesesség:
Minél több pontja van, annál nagyobb tömegű fémet képes mozgatni, annál nagyobb sebességgel, annál nagyobb távolságból és annál jobb a kontrollja a tárgyak felett. Minden pont után nő a megemelhető tömeg mértéke (jelenlegi szintjén 2760 kiló) és öt méterrel növekszik erejének hatósugara. A tárgyak sebessége a tömegüktől is függ. - 3+ pont: Fel tud tapadni akár teljesen függőleges fémfelszínekre is. - 5+ pont: Képes molekuláris szinten is hatni a fémre, így ki tudja vonni a talajból vagy egyéb tárgyakból por formájában, és képes egyszerű fegyvereket vagy pajzsot alkotni belőle. - 11+ pont: Képes lesz bonyolult, összetett formákat is alkotni vasporral, és bankai szintűvé válik a technikái pusztító ereje, ha eléri a 12 ezer LP-t. - 21+ pont: Senbankai szintűvé válik a technikái pusztító ereje, ha eléri a 26 ezer LP-t.
- Elektromágnesesség:
- 1+ pont: Hitomi teste rádióhullámokat bocsát ki, melyek segítségével képes radar módjára érzékelni a körülötte lévő mozgást vagy a tárgyak helyzetét akár csukott szemmel is. - 2+ pont: Képessé válik saját maga teleportálására elektromágneses rezonancia segítségével. Minden pont után három méterrel nő a technika rádiuszának biztonságos szintje, afelett már sérülésveszélyes, csonttörést, rosszullétet okozhat. - 3+ pont: Infravörös hullámokkal hőmérséklet emelkedést tud okozni környezetében, melegen tudja tartani magát vagy érintés útján fel tud melegíteni egy tárgyat akár 1800 celsius fokra is. - 5+ pont: Fényhullámok befolyásolása. Fényt generálhat, akár vakító villanás formájában is, képes elnyelni vagy visszaverni a rá vetülő fényhullámokat (effektíve árnyékká vagy komplett fényteremtménnyé változik a szem számára), meg tudja törni a fény beesési szögét, így vizuális érzéki csalódást kelthet (például kettőt látnak belőle, vagy máshol látszik, mint ahol valójában van). - 8+ pont: Mikrohullámokkal képes erősen égető fájdalmat okozni áldozata testének egy pontjára, égési sérülés nélkül. Erős elektromágneses mező segítségével képes a hangsebesség többszörösére gyorsítani fémtárgyakat (railgun). 8 pont felett minden második pont után egy alkalommal tudja használni a képességet, amíg teljesen ki nem meríti magát. Tehát 12 pontnál három lövésre, 24-nél kilencre képes. A lövedékek sebessége négy pontonként és 4000 LP-nként nő egy mach-hal, tehát 12 pontnál és 12 ezer LP-nél a hangsebesség kétszeresére, 24-nél viszont már az ötszörösére tudja növelni a sebességet. Erejük 12 pont és 12 ezer LP felett bankai, 20 pont és 26 ezer LP felett senbankai erejű. - 11+ pont: Infravörös segítségével képessé válik sötétben látásra és hőlátásra is. Ettől a szinttől kezdve érintés útján teleportálhat tárgyakat vagy más személyeket is, 11 pont felett minden pont után 20 kilóval növekszik az áthelyezhető súly mértéke, így maximum 280 kg-ot tud elmozdítani így. - 15+ pont: Innentől kezdve láthatatlanná tud válni a fény elgörbítésével. Mikrohullámmal akár az áldozat egész testén meg tudja idézni azt az égető fájdalmat, amit korábban csak egy kis felületen tudott. - 21+ pont: Tárgyak teleportálásához nem kell megérintenie azokat, 21 pont felett minden pont után öt méterrel nő a távolság, amelyre ezt a képességét ki tudja terjeszteni (a maximum tehát 20 méter). Személyek teleportálásához továbbra is érinteni kell az illetőt.
FELSZERELÉS:
- Spoiler:
- Egy medál, amely képes tárolni viselője lélekenergiájának egy részét, így az akkor is tud tovább harcolni, ha a sajátja elfogyott volna. Ezen kívül jeladóként is működik, a „救い - Sukui (Segítség)!" parancs hatására. Aki hasonló ékszerrel rendelkezik, annál a középen található fekete obszidián vörösen felizzik és egyféle sugallatként irányítja a bajbajutott társhoz. Meghibásodása miatt beleolvadt Hitomi testébe, jelenleg nem funkcionál.
- A Daitenshi-medált kiváltó aranyozott szárnymotívumot formázó jeladó, mely azonban reiatsu tárolására már nem alkalmas.
- Egy ősi katana, mely az Amano Rakurai [Mennyei Villámcsapás] névre hallgat. A kard képes magába szívni és tárolni az elektromosságot, származzon az bármilyen forrásból (légkör, reiatsu, stb), és vörös villámokká átalakítani, melyek jóval erősebbek és forróbbak, mint a "hagyományos" villámok. A vörös szikrák a fegyver pengéje körül keringve megerősítik és élesebbé tehetik azt, illetve akár ki is lehet őket lőni.
- [DBN-S] – Daitenshi Battle Nano-Suit
A Juunibantai gondozásában készült harci öltözet, melynek különleges anyaga felfogja és tompítja a rá mért ütések erejét, illetve növeli a test erőkifejtését is. Az alkaron elrejtett panelben beépített kommunikátor és miniatűr holo-kivetítő került elhelyezésre, az utóbbinak köszönhetően szinte bárhol beléphet a Fészekben lévő könyvtár archívumába, valamint a megfigyelőrendszerbe is. A ruhához egyedi, bal kezén ujjatlan, jobb kezén pedig hagyományos kesztyű is tartozik. A bal kesztyűbe a Karyuu no Houkou (Tűzsárkány lehelete) nevű eszköze van beépítve: a tölcséralakba formált kézen keresztül fújva halványkék lángcsóvát bocsáthat ki; a jobb kesztyű pedig a Haakyuriizu no Tebukuro (Herkules kesztyűje) nevű szerkezetet foglalja magába, mellyel ütéseit erősíti. Hatások: - A páncél rendeltetésének köszönhetően csökkenti az ellenfél ütéseinek erejét. Minden negyedik pontját veszi el az ütéseknek-rúgásoknak, így egy 12 pontos támadást 9 pontosra gyengít. Legfeljebb 3 pontot nyelhet el. - A Herkules-kesztyű minden második pont után ad 1 pont pusztakezes-bónuszt Hitominak, de legfeljebb 4 ponttal növeli az ütései erejét. - A lángcsóvák 6 méteresek, erejük pedig egy 6 pontos technikának felel meg (reiatsu-kezelés pontokhoz igazítva)
- Egy lélekenergia kibocsátást szabályozó, karórára emlékeztető karkötő
- Egy, a technológia csúcsát jelképező mini szuperszámítógép, mely a tenyérben is elfér
- Egy szíj, benne nyolc darab dobókéssel
- Egy kis csomag vaspor
- Egy-két csomag Pocky
ELŐTÖRI és ADATOK: Klikk ide WIKI OLDAL: Klikk ide
AVAALANYOK:
- Akiyama Mio (K-ON!)
- Isayama Yomi (Ga-Rei Zero)
AJÁNDÉKOK, JUTALMAK - 4000 ryou alaptőke - 2500 LP és 3500 ryou (Kristálykoponya c. küldetés) - 3500 LP (születésnapi játék) - 1000 ryou (KT vs. Tanaka Hitoshi) - 3000 LP és 3500 ryou (Végzet Völgye c. küldetés) - 3500 LP és 4000 ryou (Pokol kapuján túl c. küldetés) - 500 LP és 500 ryou (Gyártelepi thriller c. küldetés) - 2500 LP és 3000 ryou (Tengoku Shuuyou-ban zajló küldetés) - 1000 LP (másik karakter szerzett LP-jének fele) - 3500 LP (havi aktívsági jutalom - október-április) - 1000 ryou (KT vs. Watanabe Yuusuke) - 2000 LP és 2500 ryou (Hősvizsga c. küldetés) - 2500 LP és 3500 ryou (Terjengő romlás c. küldetés) - 4500 LP és 5500 ryou (Winter War főszál)
KIADÁSOK - 3000 ryou: Anakonda - 2500 ryou: Twin Cutting - 2000 ryou: Haakyurizu no Tebukuro (1000 ryous kedvezmény, saját találmány) - 2000 ryou: Daiyahei - 2000 ryou: Ryoudan - 1500 ryou: Kussetsu - 1500 ryou: Kensei - 1000 ryou: Karyuu no Houkou (500 ryous kedvezmény, saját találmány) - 1000 ryou: Chigiri - 1000 ryou: Seishuku dougi - 500 ryou: Reiatsu jozai
A hozzászólást Sakai Hitomi összesen 7 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Feb. 16, 2012 6:16 am-kor. |
|