Nara Shizune Daitenshi
Hozzászólások száma : 111 Age : 31 Registration date : 2011. May. 19. Hírnév : 11
Karakterinformáció Rang: Tenshi Hovatartozás: Daitenshi Lélekenergia: (25700/30000)
| Tárgy: Nara Shizune Pént. Május 20, 2011 4:38 am | |
| Név: Nara Shizune-/-Tachibana ShizuneNem: NőKaszt: VaizardSzint: 2.élekenergia pont: 25700Pénz: 3000 ryouKinézet: Néha elég egy igen aprócska véletlen is ahhoz, hogy az emberek, ez esetben vaizardok megváltozzanak. Ez a vélKor: 20 éves (Felnövesztett Karakter)Letlen járult hozzá, hogy a "kis" Shizune egy nap felnőtt. Húsz év körüli, fiatal nőnek látszik, kinek egyik legnagyobb ismertető jegye a pigmenthiányos, hosszú hajzuhataga. Ehhez a hajhoz tengerkék színű íriszek, valamint mályva színre emlékeztető ajkak társulnak. 167 cm-es magasságához már nem egy alultápláltságot jelző testalkat tartozik. Noha, most is vékonyabb, mint az átlag, de képzettségéhez mérten edzett, nőies testalkattal rendelkezik. Bőre színe világos, ám szokatlan mód egyáltalán nem melanin hiányos. Ruházatában továbbra is megmaradt a sportosabb viseletnél. Általános öltözete a: sötét, koptatott farmer (tornacipővel, és szegecselt övvel), fekete trikó valamint szegecselt bőrdzseki. Gyakran látni egy ezüst nyakláncot a nyakában, amit bár sosem ismerne el, de még édesanyjáé (Hajakawa Tasumi) volt. "Kissé" vad természete ki ül külsejére. Egyenesen gyűlöli ezeket a tipikusan nőies maskarákat. Feltehetőleg magas sarkúban kitörné a bokáját. (xD) Jellem: Nagyszájú és szókimondó, nem fél kinyilvánítani a véleményét akkor sem, ha ne tán indiszkrét lenne. Általában őszinte másokkal, de ha az érdekeit akarja nézni be- be csúszhat egy két "kegyes hazugság". Szeret verekedni és megmérettetni magát másokkal, éppen ezért nem az a kimondottan nőies fajta (legalább is belsőre). Mindezek ellenére meglehetősen ingatag jellem, ami azt jelenti, hogy a környezete alakítja. Talán ez az a mérva adó tulajdonság, amely visszavezethető a családi viszonyokra. Korán kiszakadt a szülői házból s teljesen idegenek mellé szegődött, így nem volt, aki megtanítsa őt értékeire, s hogy mi helyes, és mi nem egész pontosan. Ennek ellenére szorgalmas és igyekszik, hogy jó legyen. Apjával szembe nagyon alázatos, túlságosan meg akar neki felelni. Ilyen azokkal a felnőttekkel is kikre felnéz, csak épp gondolatban. Anyjával szemben hatalmas falakat állított fel maga köré, egyszerűen apa párti. Talán az öccse az, aki valahol így közép tájt van. Vele mindig megtalálják a közös hangsúlyt, de képesek a legapróbb dolgokon is összeveszni. Mióta történt az- az eset, azóta fejlődés figyelhető meg benne. Nagyon azon van, hogy megpróbáljon Rei-nek jó nővére lenni, akkor is, ha ez nem minden esetben sikerül. Tudja, hogy felelőssége van, csak mivel a szülői kép kimaradt valamelyest, így gyakran nem tudja hogy levezetni kétségbe esését. Meglátszik, hogy érzékeny, s ezért hamar felhúzza magát, inkább lelép. Még csak most kezd igazán felnőni a külsőségek ellenére, s talán akadhat pillanat, amikor megmutatkozhat érzelmesebb oldala. Amit szeret: Gumi cukor (hiába, nem bírta le tenni xD), Kiwi lé, Rajzolás, Raktár bunyó kerti bútorokkal, BMX (még mindig, bár vágyik egy motorra), foci, Red Dragon Karaoke bár (munka helye, kizárólag Rei miatt), koncertek, bandázás, éjjeli séták, titkos edzések a város széli folyóparton.<__>Kidou<__> - Spoiler:
Bakudou Japán név: Bakudou 08: Seki Magyar név: Elutasítás Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat.
Hadou Japán név: Hadou 01: Shou Magyar név: Döfés Leírás: A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val.
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
Shunpo Japán név: Utsusemi Magyar név: A kabóca vedlése Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
Hakuda Japán név: Ikkotsu Magyar név: Szimpla Csont Leírás: Egy erőteljes, lélekenergiával felerősített, pusztító hatású ütés.
Japán név: Raiouken Magyar név: Viharkirály ökle Leírás: Viharos gyorsasággal végrehajtott ütések sorozata. Hátránya, hogy a gyorsasága miatt csak egy pontba érkezhetnek a pofonok, ám az adott testrészben okozott kár azért kárpótol valamelyest, ha a támadás sikeres.
Japán név: Gatoringu Jidanda Magyar név: Őrült taposás Leírás: Ezzel a hakuda technikával néhány gyors arcon taposással lehet röppályára állítani az ellenfelet. Hogy játékos üdvözlésként, vagy egy hollow maszk szétzúzására használják, az már egyéntől függ.
Japán név: Panchira Toruneedo Magyar név: Bugyivillantó tornádó Leírás: A használó kézen állva a saját tengelye körül kezd el forogni, és közben spárgázva próbálja rúgások sorozatát bevinni az ellenfelének.
Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou Magyar név: Fekete kéz Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap.
Egyéb Magyar név: Reiatsu-elrejtő köpeny Leírás: Az Urahara Kisuke által feltalált sötét, csuklyás köpeny képes teljesen elrejteni használója lélekenergiáját, aki így akár kidou használata nélkül is rejtve tud maradni. Azonban a démonmágiával ellentétben vizuális rejteket nem nyújt.
Japán név: Shunpo ampu Leírás: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket. Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. (max. 3 pont)
Japán név: Suji anpurifaia Magyar név: Izomnövelő Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le. Hatás: minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni.
Japán név: Meue shin buresuretto Magyar név: Felsőbb akarat karperec Leírás: A szerkezet tulajdonsága, hogy képes a használó telekinetikus energiáit megnövelni. Ennek köszönhetően kisebb súlyú tárgyakat (1,5 kg max) vagy egy katanát képes mozgásra bírni. Hasznos, ha a használót lefegyverezték és Zanpakutuoja több méterre repült tőle.
Japán név: Dountai hikitoru Magyar név: Test áthelyezés Leírás: Egy különleges gyűrű segítségével a harcos, harc közben, öt méter távolságban képes a tőle nem messze lévő ellenfelet/támadást nagyon rövid idő alatt kimozdítani a helyzetéből és máshova átrakni. Ez a módszer főleg előre elkészített csapdáknál, vagy kikerülhetetlen támadásoknál jön jól, mivel a felhasználó szintjétől függ a hatékonysága. Nevezhetjük úgy is, hogy kis távolságú teleport technika.
Japán név: Narau hari Magyar név: Követő tűk Leírás: Apró, szinte észrevehetetlen szerkezetek, amelyekkel meg lehet jelölni bármilyen élő organizmust. Reagál az alany lélekenergiájára, és ezt felhasználva küld jeleket, amiket egy speciális radar vesz. Csak az emberi világ és Soul Society között működik teljesen, hisz' Hueco Mundoba még nem sikerült átjárót nyitni.
Japán név: Kidou Ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
Japán név: Kuukanten’i Magyar név: Térbeli elmozdítás Leírás: A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni.
<__>Zanpakuto<__> - Spoiler:
Neve: Teikoku Ginryuu (Birodalmi Ezüstsárkány) Fajtája: Villám Shikai parancsa: Tsukasadore (Uralkodj) Shikai kinézete: Elhangzás után az ikerpengék használójukba olvadnak és lilás fény kíséretével Shizune külseje változáson megy keresztül. Eredeti ruhája helyett az éjféli bőrruhához hasonló kinézetű viseletet kap azzal a különbséggel, hogy ez teljesen ujjatlan. E helyett csuklótól a könyökig fekete fáslis szerű anyag tekeredik a lány kezére. A lány gerincéből pedig 1,6 méter átmérőjű ezüst, de kemény pikkelyes sárkány szárnyak nőnek ki. Mindez a változás hozzá segítik őt a saját harci stílusához. - Spoiler:
<__>Támadások<__> Kyuujo (kiszabadítás):A teste és szárnyai felületén tömör, lila színű, látható elektromosság jelenik meg, amely egy fajta pengeként és pajzsként is szolgál neki. Képes kivédeni vele a fizikai sebzéseket vagy tompítani. (pl. 7-es shikai szint egy 7-es zanjutsu csapás sebzését 50 %-al csökkenti) A fizikai erejének hatását pedig azzal növeli, hogy minden egyes érintésével ráz. Pl. Ütések, rúgások felületi vagy mélyebb égéseket okoznak...stb. Nagure (üsd): A szó elhangzásakor Shizune csuklója és lába köré materializálódik a villámszerű aurája sűrű, lilás, szikrázó fényként. Ezzel, ha a használó megüti bármilyen területen ellenfelét ugyanúgy ráz, azonban a teste felületére egy kamelia szerű, lilás fényű jel kerül. Legalább 3x kell megjelölnie Shizunenek ellenfelét, ahhoz, hogy a kezén és a lábán lévő aura ismét elfedje testét, majd ebből az urából kiválva a jelek felé összpontosuljon egy nagyobb villámcsapás. Ez a technikája még nincs egészen kiforrva ezért nem képes befolyásolni a becsapódó villám erejét egészen a bankai eléréséig, illetve ennek sebzése ezenkívül teljes mértékben függ a zanpakutora tett pontoktól. <__>Zsákolások<__> Öt, ingyen választható Kidou. (kezdés) Nyereményjátékon nyert 2 ingyen technika, valamint 3000 ryou Testvérek harca ~ 700 LP - 1000 ryou Yuke vs. Shizune ~ 500 LP - 1500 ryou Karakterleadás ~ 6000 LP WW ~ 2500 LP - 3000 Ryou Terjengő romlás ~ 2500 LP és 3500 ryou WW ~ 500 LP és 1000 ryou Anao edzése ~ 1000 LP Sayonara ~ 2500 LP és 3000 ryou Az Andok titka ~ 2000 LP és 3000 ryou Életeken át ~ 2000 LP és 2500 ryou [/color]
A hozzászólást Nara Shizune összesen 25 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jún. 19, 2013 9:48 pm-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Nara Shizune Pént. Május 20, 2011 9:04 am | |
| Összesen: 59 pont
- 5 pont jár minden képzettségre
- 51 pont az LP után
- 3 pont a Daitenshi tagságért
- 3 bónusz Hakudára, ha használja az Izomnövelőt
- 2 bónusz Kidoura, ha viseli a Kidou amput
- 3 bónusz Shunpora, ha viseli a Shunpo amput
Képzettségek:
0 pont zanjutsu 14 pont hakuda (+3 pont tárgyi bónusz) 8 pont kidou (+2 pont tárgyi bónusz) 14 pont shunpo (+3 pont tárgyi bónusz) 15 pont zanpakutou 8 pont maszkhasználat
*Zanjutsu engedéllyel 0 pontról indul |
|