Ayumu Michiyo 7. Osztag
Hozzászólások száma : 144 Age : 31 Tartózkodási hely : itt is, ott is :D 7. osztag, 10. osztag és még Karakurát is megszálltam... muhahaaa >.< Registration date : 2011. Apr. 24. Hírnév : 38
Karakterinformáció Rang: Hadnagy Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (21100/30000)
| Tárgy: Ayumu Michiyo Szomb. Ápr. 30, 2011 9:37 am | |
| ~ Adatlap
Név: Ayumu Michiyo Nem: Nő Kaszt: Shinigami Rang: 7. osztag fukutaichou Kor: 36 év
Szint: 2. szint Lélekenergia: 18100 lp Tőke: 7500 ryou
Kinézet: Haja, szeme barna, bőre világos. Legtöbbször copfban hordja a haját, kettőben, vagy egyben, az már mindegy, de ugyanúgy szereti leengedve is. A hagyományos, shinigami ruhát hordja. Nem túl magas, talán 166-167 centiméter. Apró termetű lány, elég gyámoltalannak tűnik, a szemei is szinte mindig az aggodalomtól szikráznak. Van egy sebhelye is, ami bármily meglepő is, még emberi életéből maradt, méghozzá arcának bal oldalán, jobban mondva a bal füle tövétől a kulcscsontjáig húzódik.
Jellem: Mint említettem, szeret aggodalmaskodni. Pontosabban nem szeret, csak egyszerűen képtelen megállni, ha nincs miért idegeskedni, ő akkor is talál valamit. Lehetetlen alak ilyen téren. Viszont, mindezek ellenére is szinte mindig mosolyog, ami egyáltalán nem összeegyeztethető a szemében megbúvó félelemmel. Egyébként rettentően ellentmondásos személyiség. Hol a mélyponton van, hol a fellegekben, köztes állapot azonban nem létezik nála. Romantikus típus, magát optimistának vallja – pedig nem mindig az –, és fél, hogy másoknak fájdalmat okozzon, ugyanakkor nagy fokú gyűlölet él benne, aminek a harcokban hasznát veszi.
~ Zanpakuto/képesség
Neve: Shinjou - Hit Fajtája: mágia Shikai parancsa: Hikari ni nobore, Shinjou! - Emelkedj a fénybe, Hit! Shikai kinézete: Hasonlít az alapállapotához, csupán annyiban változik, hogy a penge üveggé változik. A markolat megmarad feketének, a végéről ugyanúgy lelóg a fehér toll, a keresztvas sem változik. Támadások: Védekezés: Kagamitate (Tükörpajzs) A zanpakutout magam előtt tartom vízszintesen, és amint kimondom a technika nevét, először csak egy domború, pajzs formában elkezd felépülni előttem egy üvegfal. Viszonylag gyorsan felépül az egész, és én az így kialakult üveggömbön belül helyezkedem el, a támadóm pedig kívül. A pajzsom véd a közepes erősségű kidouk és az egyszerű kardcsapások ellen. Támadás: Gaku no Seijin (Szentek képe) A zanpakutoum belevágom a magam készítette üveggömbbe, amitől az nagyobb szilánkokra törik, így biztosítva, hogy alkalmazhassam a támadásomat. Képes leszek megjelenni az egyik szilánkban, hogy sebet ejthessek az áldozatomon, hogy aztán hirtelen eltűnhessek, és megjelenhessek egy másik tükröződő felületben. Ez a képesség az üvegszilánkok nélkül is alkalmazható, csupán tükröződő felületre van szükség hozzá, viszont hátránya, hogy nincs mindenütt tükröződő felület, és sok reiatsu szükséges hozzá.
~ Technikák/eszközök
Alap: -Japán név: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Olyan speciális kidou, amivel elrejtheti a használója jelenlétét.
-Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
-Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Választott/ Vásárolt: 1. Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
2. Japán név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku Magyar név: A követő fecskék megidézése Leírás: A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas. Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel! Kidou képzettség: 1 pont
3. Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Kidou képzettség: 1 pont
4. Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából. Kidou képzettség: 1 pont
5. Japán név: Hadou 32: Oukasen Magyar név: Sárga Tűzvillám Leírás: Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre. Kidou képzettség: 1 pont
6. Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou Magyar név: Hat rudas fénybörtön Leírás: Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatartó akadályhoz, csak sokkal erősebb. Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. Kidou képzettség: 2 pont
7. Japán név: Hadou 58: Tenran Magyar név: Orchidea égbolt Leírás: A használó kardjának pörgetésével forgószelet idéz elő. Kidou képzettség: 5 pont
8. Japán név: Senmaioroshi Magyar név: Ezer szél tánca Leírás: Számos követhetetlenül gyors kardcsapással lehet vele megvágni az ellenfelet, vagy ha az jóval gyengébb, szó szerint fel is szeletelhető egy pillanat leforgása alatt. Fegyveres harc: 11 pont
9. Japán név: Oni Dekopin Magyar név: Ördögi pöckölés Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. Pusztakezes harc: 5 pont
10. Japán név: Ryoudan Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Fegyveres harc: 7 pont
11. Japán név: Shunpo ampu Leírás: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket. Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. Maximum +3 pontot ad.
12. Japán név: Kidou Ampu Magyar név: Kidou Erősítő Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
~ Felszerelés(ek)
- Füzet, amibe nyuszikás rajzait alkotja szüntelen - Táska, amiben a füzetet, a színeseit, a szelés tollakat, meg festékeket gyömöszöli - Ha a Gyerekegyletbe megy, a sebtapaszészletét is magával viszi, mert hát mégis csak ő az ügyeletes ragtapaszoló xD
~ Ajándékok, jutalmak - Öt ingyen választható kidou. (kezdés) - Két ingyen technika (fórumtáboros játék) - 3000 lp és 2000 ryou (fórumtáboros asztali szerepjáték) - 500 lp (májusi statisztikai ellenőrzés) - 500 lp (júniusi statisztikai ellenőrzés) - 500 lp (júliusi statisztikai ellenőrzés) - 600 lp és 1000 ryou (Küzdőteres játék) - 500 lp (augusztusi statisztikai ellenőrzés) - 1000 ryou és egy ingyen technika (2011. szülinapi nyereményjáték) - 500 lp (decemberi statisztikai ellenőrzés) - 2500 lp és 3000 ryou (Kichirou-i farm küldetés)
~ Dokumentumok
Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t1846-ayumu-michiyo#20434 Wiki: http://hu.bleachszerpjatek.wikia.com/wiki/Ayumu_Michiyo
Utolsó módosítás időpontja: 2013. május 25.
A hozzászólást Ayumu Michiyo összesen 10 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Május 25, 2013 8:19 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Ayumu Michiyo Hétf. Május 02, 2011 5:15 am | |
| Összesen: 52 pont
- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 35 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-ba való tartozás okán
- 5 pont Hadnagyi rang után
- 2 pont jutalom Fórumtáboros játékon
- 1 pont Nőegyletbe tartozás miatt
- 1 pont Gyerekegylet tagság végett
Képzettségek:
Zanjutsu: 18 pont Hakuda: 6 pont Kidou: 8 pont (+ 2 pont tárgyi bónusz) Shunpo: 10 pont (+ 3 pont tárgyi bónusz) Zanpakuto: 10 pont |
|