Kagami Eisuke 13. Osztag
Hozzászólások száma : 120 Age : 31 Registration date : 2011. Apr. 22. Hírnév : 42
Karakterinformáció Rang: Kagami-ház tagja Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (9000/15000)
| Tárgy: Ueshima Takeo Pént. Ápr. 22, 2011 10:40 am | |
| Név: Mizushima Takeo Kor: 301 éves Szint: 2. Rang: Kapitány / 11. osztag ex- hadnagya Osztag: 3. osztag Lélekenergia pont: 18500 Pénz: 4000 ryou
Kidou - Spoiler:
Alap technikák Japán név: Konsou Magyar név: Lélektemetés Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe
Hadou Japán név: Hadou 33: Soukatsui Magyar név: Pusztító kék tűz Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
Japán név: Hadou 31: Shakkahou Magyar név: Vörös tűzágyú Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.
Japán név: Hadou 04: Byakurai Magyar név: Fehér villám Leírás: Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
Bakudou Japán név: Bakudou 01: Sai Magyar név: Fogság Leírás: Olyan technika, ami meggátolja a mozgást.
Shunpo Japán név: Shunpo Magyar név: Villámtánc Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Senka Magyar név: Villámvirágzás Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
Egyéb Japán név: Hakufuku Magyar név: Fehér kúszás (???) Leírás: A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti.
Japán név: Fushibi Magyar név: Rejtőzködő kitörés Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását
Japán név: Shunpo ampu Leírás: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket.
Japán név: Suji anpurifaia Magyar név: Izomnövelő Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le.
Japán név: Nadegiri Magyar név: Tiszta suhintás Leírás: Egy nagy erővel és gyorsasággal végrehajtott rendkívül pontos vágás, mely akár egy többemeletes épülettel megegyező méretű ellenfelet is könnyedén képes kettévágni. A mozdulat annyira gyors és pontos, hogy az áldozat gyakran észre sem veszi mi történt vele.
Japán név: Tsuin-kattingu Magyar név: Ikervágás Leírás: Két egymást keresztező vágást kell suhintani a levegőbe, ezt követően az ellenfélen ha vágnak egyet, ennek keresztező társa is megjelenik a semmiből.
Japán név: Neko no Tsume Magyar név: Macska karmok Leírás: A használó fegyverére vezet egy adag lélekenergiát, s a földbe hasítva azt oldalra csapódik két – két méteres távolságba jobb és baloldalra egyaránt. Így egyszerre öt ilyen nagy erejű energia mennyiség indul meg a célpont irányába. Mivel külső szemlélő számára ez olyan nagy sebességgel zajlik le, hogy utána csak a közeledő lélekenergia nyalábokat látja, olyan mintha egy macska karmolása (innen is származik a neve). A célpont mintha közvetlen kardcsapások érték volna vágásos sérüléseket szerez, emellett a felcsapódó földtörmelékekkel is meggyűlhet a baja.
Zanpakuto Neve: Vér Démonja(i) (Ketsueki no Akuma) Fajtája: Méreg (és vér) Shikai parancsa: Fertőzz (Utsuse) Shikai kinézete: Keo vérében shikaitól függetlenül megtalálható a zanpakutojának mérge, azonban ő immunis rá. Ez a méreg egy fajta védelemként is szolgál neki a nála gyengébb mérgek ellen. Shikai aktiválásakor a használó szemeinek színe vérvörösre vált és haja is egy kicsit megnő. A két wakizashi ikerpenge alakja megváltozik. Két acélpenge melynek markolata fekete színű, aranyozott díszítéssel valamint a végén piros ékkő található benne. E mellett két oldalán kisebbített penge található a keresztvas kiegészítésképpen.
Támadások Kinshisoukan (vérfertőzés): A szó elmondása után csak annyit lehet látni, hogy a penge megcsillan, de számottevő változást külső szemmel nem lehet látni. Ekkor ugyanis a penge hideggé válik, mely lehetővé teszi, hogy a vele okozott sérülések érzékeléséhez idő kelljen. Ezen felül mindkét penge vágása a nyílt sebbe egy különleges mérget fecskendez. A méreg lehetővé teszi, hogy a reatsu alapú támadásokra az ellenfél képtelen legyen. Azonban a hatása a vágást követően fél percre következik be, nagyjából akkor mikor érzékelni lehet a sérülést. Maga a méreg is fokozatosan fejti ki a hatását. Csúcspontját a 20. perc után éri el. Függ a méreg hatása attól is, mekkora adag jutott be az ellenfél vérébe. Maximum 2 órán át hat a méreg. Utána újabb vágásokra van szükség, azonban ahhoz, hogy újra hason a méreg az előzőnél nagyobb adag befecskendezésére van szükség.
Mochiiro (használd): Keo zanpakutoja képes befogadni különböző mérgeket, melyeket előhívhat egy csata során. Ennek a technikának a lényege, hogy a használó azok közül a mérgek közül hív elő egyet a pengéi felületén, melyet már egyszer a szervezete azaz, az önön mérge legyőzött. Az, hogy éppen milyen mérget tartalmazzon a penge felülete függ attól, hogy a használó mennyire képzett a shikai használatában, illetve valamilyen formában köthető a fedett állapotához. Pl. álmos akkor szinte biztos, hogy altató mérget fog tartalmazni a penge éle.
Bankai
Neve: Gekiretsu Ransin (Tomboló Téboly) Fajtája: Méreg/Vér
Leírása: A zanpakutó fejlődés következtében az eredeti felálláshoz életbe lépett egy biztonsági zárlat. Amennyiben a használó eltöri a saját zanpakutoját, megszűnik a rá mért pusztító hatás, melyet a zanpakuto fejt ki vérében, amint nem kapja meg a megfelelő napi méreg adagot. A bankai feloldásával a használó kardjai átalakulnak egy úgynevezett démon karddá, amelynek külalaki díszítésén a saját zanpakuto ikreknek a képe fedezhető fel; pontosan a keresztvas helyén. E kardok nagyjából akkorák, mint két katana; anyaguk hasonló. Ezek a démoni fejek viszont átalakulásuk után rögtön kieresztik képességük egy részét. Tehát szájukon egy úgynevezett vérköd távozik, amely a pontok alapján maximum negyven méteres hatókörben ragadhat meg. (Minden pont + 2 métert jelenet) A vérköd állaga nem minden helyen ugyanaz, ez zavaró lehet. Pontosan tíz sávban lehet meghatározni. Tehát egy húsz pontos zanpakuto szinten ugyanúgy tíz karika lesz, de egy karika négy méteres sávban lesz megtalálható. Minden második sáv sűrűbb, szemnek szinte áthatolhatatlan; míg a közte levő sávok csupán félhomályt okoznak. - Zansatsu (Vérfürdő) : E technika kiejtésére a használón küllemi változások is fellelhetőek lesznek. Teste mint egy élőholt, úgy szipolyozza ki vérét a vérköd; ezáltal magába nyerve az abban fellelhető méreg áramlatokat. A shinigami ettől ugyanúgy sebezhető lesz, csak más lesz a megszokott struktúra. Testét egy fekete köpeny fedi majd, mely megóvja majd a láthatóságoktól; haja irreálisan megnő (mint az emberi holtaké, akiknek hajuk egy ideig nő még haláluk után), arcát pedig a saját arcát idéző, komor ábrázatú maszk fedi. A vérfürdő lényege, hogy tíz sávos méreg komplexum jön létre. Minden sávban más- más méreg fogja kifejteni hatását élőlénnyel érintkezve. Annyi, hogy a legbelső sáv rejti Takeo valaha legyőzött legerősebb, valamilyen mérgét. Pl. Suwun-taichou mérge, amely gonosz látomásokat fog idézni egy-egy ellenségben. A mérgekről amit tudni kell, hogy mindegyik csak éppen annyira lesz erős, amennyit időt tölt valaki a sávban. A vérfürdő technika egy komplex technika. Ugyanis legnagyobb hátránya a használó elpusztíthatósága. Mivel leginkább idején múlik hatása, így a valódi feladata a technikának, hogy biztosítsa használójának a közelharci előnyöket. Azonban a megváltozott fizikai létállapot miatt, az első tíz súlyos sérülésig sávok fognak leválni a ködből, majd az utolsónál egyszerűen eltűnik a bankai és visszacsap a használóra. Ugyanis a zanpakuto gyűlöli a vereséget, így képes órákon át utána kínozni shinigamiját. Érteni lehet itt arra, hogy csak nagyon lassan nyeri vissza emberi kinézetét; fájdalmak árán a használó.
- Enjintou (Szike): A technika kimondására a megváltozott küllemű zanpakuto felületén vérköd aura keletkezik, melynek rezgése hatással van magára a ködre. A kard suhintására képes a használó sávokat leválasztani a hatósugárból, hogy azokat egyetlen egy pontba koncentrálva egy rendkívülien sűrű, és égető hatású támadásként használja fel. Minden sáv egyetlen egy kör alakú, lapformájú (sáv szélességű átmérőbe) támadásba képes koncentrálódni; amit a használó egyszerűen a célszemély felé küld. Előnye, hogy ebben a technikában létezik az úgymond negatív és pozitív pólus szabálya. Tehát míg az egyik kard ellövi, addig a másik képes megváltoztatni a támadás irányát. Hátránya, hogy magas szinten akár méterek is leválnak a vérködből, amennyiben ezt a technikát alkalmazzák.
- Spoiler:
Ajándékok, Jutalmak: - Kezdő kidou-k - 2000 Lp és 3000 ryou (Nemesi játszma) - 3000 LP és 3500 ryou (Törvények értelmében) - 3 stat - 500 LP (Kotomi edzése) - 2500 Lp és 3000 ryou (Elveszett tudás) - 500 LP és 1000 ryou (WW) - 1000 LP (Miyoko edzése) - 2500 LP és 3500 ryou (Feljegyzetlen)
A hozzászólást Mizushima Takeo összesen 16 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 31, 2013 1:42 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Ueshima Takeo Hétf. Május 16, 2011 10:07 am | |
| Összesen: 57 pont
- 5 pont jár minden képzettségre
- 37 pont az LP után
- 10 pont a kapitányi rang okán
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 1 pont a nemesi cím
- 1 pont a Férfiegylet tagság nyomán
- + 3 bónusz (hakuda és zanjutsu) izomnövelő miatt
- + 3 bónusz shunpo ampu miatt
Képzettségek:
23 pont zanjutsu (+ 3 pont tárgyi bónusz) 11 pont hakuda (+ 3 pont tárgyi bónusz) 1 pont kidou 11 pont shunpo (+ 3 pont tárgyi bónusz) 11 pont zanpakutou |
|