Karasu Vex Espada
Hozzászólások száma : 479 Age : 36 Tartózkodási hely : Itt is, meg amott is. Registration date : 2010. Aug. 11. Hírnév : 31
Karakterinformáció Rang: 4. Espada Hovatartozás: Las Noches Lélekenergia: (43000/45000)
| Tárgy: Karasu Csüt. Szept. 09, 2010 2:02 am | |
| Név: Karasu Vex Szint: 2 Lélekenergia pont: 40.500 Pénz: 4000 Kidou:- Ajándékok, Jutalmak:
- Spoiler:
Fejlődéssel szerzett képesség: Akkor ha már színtett ugrottam akkor a saját képességemet is kitaláltam. A lényege, hogy a bal tenyeréből egy 1-12 méteres láncot képes kilőni( 1000LPként nő 1 méterrel). A lánc végén egy kunai van. Képes irányítani a láncot, így tud kötözni vele, harcolni, védekezni, mászni vele Pókemberezni stb. Általában „visszahúzza” a tenyerébe, vagy magát húzza oda a dolgokhoz. A lélekenergiájából épül fel, ezért képes bármikor a megszüntetésére is. Ekkor lélekszemcsékre esik széjjel. Vexhez hasonlóan védve van, csak hierro helyet reiatsu veszi körbe, ami meg egyezik Vex hierro pontjaival. Resurrection: Digiéralo Orgo. (Emészd, Emberevő szörny)A tenyerét végighúzza a kaszájának a legfelső pengéjén és utána kezdődik az erő felszabadítása. Elsőnek fekete por veszi körbe, majd örvényleni kezd a teste körül, és legvégül fokozatosan eloszlik. Ekkor fejeződik be a resurrection. A magassága és a haja színe megmarad, de a bőrének a színe fekete lesz, és a maszkjának darabjai a teste különböző pontjain helyezkednek el. http://immortalhidan.webs.com/Hidan_by_Sven_da_man.jpgResurrection: Digiéralo Orgo elhangzása után a kasza pengéi egybeolvadnak, így a penge hossza 240cm lesz. A penge és a markolat találkozásánál egy üvöltő emberi koponya lesz, és a markolata leginkább egy emberi gerincre hasonlít. http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/21353.jpgResurrection képessége: Abdominal(Hasít/vág): (Ezt képes használni) A lényege, hogy nem kell az ellensége közelében lennie, egyszerűen csak csapnia kell a kaszájával. Így a támadásai elérik az ellenfelét. Az ilyen támadásai halvány vörös színben tündökölnek, és a méretük megegyezik Orgo pengéjének a méretével. A koponya szájából pedig Cerokat képes lőni. Mordedura(harapás): 1. Harapás: A zanpaktouján lévő koponya beleharap az ellenségébe, így akit „megharapott” a koponya, annak a mozgása teljesen összezavarodik. Például ha a bal kezét akarja használni, lehet, hogy a jobb térde mozog helyette. 15 perc a hatása. Pestilencia/ Pestis: Elég beszédes a neve, Akit ezen technika alkalmazása után megvág, annak a seb körül fekélyek, kelések jelenek meg, a környékén a bőr megfeketedik, a seb érintésére, a fájdalom többszörösére nő. Aki ezt elszenvedte azon erős fájdalom lesz, minél tovább van kitéve a hatásnak, a tünetek annál rosszabbak lesznek a magas fájdalom ellenére is, ami csak nő, ha nem kezelik le időben, csökken a koncentráló képessége, homályosodik a látása, lassul a mozgása a végtagnak ahol a sérülés keletkezet, erős hányinger. Viszont ha nem vágással, hanem egy szúrással éri a támadás az ellenfelet, akkor a helyzet rosszabbodik, feltéve, ha egy belső szervet ért a támadás, a hatás fokozódik, és a szétterjedés is. A helyzet akkor súlyosabb. Ha nem kezelik le időben, akkor a „betegség” tovább terjed, elborítva az áldozatot a fekélyekkel, magas lázat okozva, hatványozva a területet ahol fájdalmat okoz az érintés, már a mozgás is fájdalommal jár. Minél tovább halogatják a gyógyítást annál nehezebb lesz a kikúrálása. Mivel ez egy vírus így lehetne neki ellenszert találni, de gyorsan mutálódik, ellenállóvá teszi magát, és minden új vágás, amit ugyanazon a személyen ejtenek, egy új vírustörzs. Míg nem kezdi el kifejteni a hatását, addig egy szimpla sebnek látszik a támadás, viszont utána azonnali a hatás. A hatás kifejtése, a betegség terjedése: Erősebb mint Vex: 1000lp-vel: 1 perc 2000lp-vel: 2 perc 3000lp-vel: 3 perc 4000lp-vel: 4 perc 5000lp-vel: 5 perc 6000lp-vel: 6 perc 7000lp-vel: 7 perc 8000lp-vel: 8 perc 9000lp-vel: 9 perc 10000lp-vel: 10 perc Gyengébb mint Vex: 1000lp-vel: 9 perc 2000lp-vel: 8 perc 3000lp-vel: 7 perc 4000lp-vel: 6 perc 5000lp-vel: 5 perc 6000lp-vel: 4 perc 7000lp-vel: 3 perc 8000lp-vel: 2 perc 9000lp-vel: 1 perc 10000lp-vel: 30 másodperc És így tovább, minden +1000 lp +1 percet jelent, mind a hatás, mind a terjedésnél. Titerero/Bábjátékos: A környezetében lévő tárgyakat (lámpaoszlop, gépjárművek, stb) lesz képes irányítani. Kezdetben egy 10 méteres körben képes az irányításra, de minden ressurectionra költött 2 pont után ez a távolság 1 méterrel nő. Modificación/Változás: Nem támadás, hanem változás, ressurection formában használható. Eltűnik Orgo markolata és a Vexnek a koponya szájába kell bedugnia a karját, így „egyek” lesznek a Zanpaktouval. Viszont ha ezt használja, akkor a Zanpaktou specifikus támadások használata is megváltozik. A cerot nem a koponya szájából lövi, hanem a penge végéből, és a másik, ami változik, a mozgást összezavaró technikája, amit egy vágással képes aktiválni. Deaktiválás pedig a következő módon történik, egyszerűen ki kell húzni a koponya szájából a karját, és ennyi. A környezet lélekszemcséiből újraépül Orgo markolata.
- Spoiler:
Resurrección Segunda Etapa: Existente destino (Létező végzet) (pajzs, és kard nélkül, a palást körülötte a reiatsuja, ami 1-2 perc múlva eltűnik, csak az átváltozás utóhatása.) Orgo (csak a kasza, homokóra nélkül) Képességek: Regeneration/Regeneráció (spanyol, és japán megfelelőjét nem találtam meg): Instant regeneráció, ami csak a 2. resurecctionba átlépés után lép működésbe (ressurection egy, vagy alap formában nem aktív). Képes minden sérülését, végtagját, érzékszervét regenerálni, kivéve, ha az agyát, vagy más létfontosságú szervét pusztítják el, vagy lefejezik. Ezeket a sérüléseket már nem képes meggyógyítani. Minden mást elég gyorsan, pár másodperc alatt képes helyreállítani, de a sérülés nagyságától függ az is, hogy mennyi reiatsuba kerül. Minél nagyobb az elszenvedett sérülés, vagy a teste roncsolódása, annál nehezebb helyreállítani. De a kisebb sérülések nem túl kimerítők. Ezen képesség miatt, ebben az állapotában a mérgek, vírusok nem hatnak rá, de a már korábbi alakjában történt mérgezést nem feltétlen gyógyítja meg, csak késlelteti annak a hatását. Ha regenerálta magát a sérülésekből, akkor 1 percnek el kell telnie, mire ismét képes lesz rá. Tehát az 1 perc alatt szerzett sérülések már "normális" sérülésnek számítanak. Karcolások: 0,5 másodperc Sima vágás: 1 másodperc Közepesen mély vágás: 5 másodperc Mély vágás: 10 másodperc Ficam: 1 másodperc Rándulás: 5 másodperc Törés: 10 másodperc Belső szervek gyógyítása: 30 másodperc Végtag elvesztés: 1 perc Égési sérülés a felület nagyságától: Végtagok: 30 másodperc Mellkas: 40 másodperc Egész test: 1 perc 30 másodperc Santa Muerte/Szent Halál: Karasu végső támadása. Baljával vagy jobbjával a kiszemelt célpontra kell mutatnia, majd a levegőben az ujjával leírni egy kisebb kört, és ezután az ellenfél körül, egy fekete, 10 méter magas, és 5 méter sugarú oszlop jelenik meg, elzárva így a külvilágtól azt, aki benne rekedt. Nem raboskodásra szolgál, hanem miután sikerült aktivizálnia ezt a támadást, akkor az oszlopon belül, minden irányból, folyamatosan árnyékalakok támadnak. A testfelépítésük megegyezik Karasujéval, annyi az eltérés, hogy a testük színe fekete, és a szemeik vörösen izzanak, és a fegyverük pedig az első resurecctionban lévő Orgo. A hatóideje 2 perc, vagy még meg nem zavarják Karasut a koncentrálásban. Nem csak egy személy ellen lehet használni, aki belekerül ebbe a körbe, mielőtt az oszlop megjelenne, vagy éppen egymás mellett álltak, azelőtt, hogy használta volna ezt Karasu, akkor szintén benne ragadnak, és rájuk is ugyan úgy támadnak az árnyak. Fizikailag nem lehet elpusztítani az árnyakat, minden ütés áthalad rajtuk, viszont az ő támadásuk sérüléssel is jár. Viszont a kaszájuk vágásait ki lehet védeni. A gyorsaság, amivel támadnak, megfelel egy 18-as sonidonak, a kaszájuk pedig 18-as fegyverforgatásnak (bár egy vágás után eltűnnek, még ha sikerült kivédeni azt, akkor is, a szám csak azért van ott, hogy egy hierroval rendelkező ellenféllel szemben legyen egy alap, ami mutatja, hogy kibírja a hierroja, vagy se). Ugyan lehet mondani, hogy van egy harmadik támadása, de ez megvolt minden formájában, a láncát ilyenkor is képes használni, ami csak külsőleg változott meg, leginkább olyan, mintha csontból lenének a láncszemek, és a kunai is. S volt még egy változás, a ceroját immár nem a szeméből képes lőni, hanem bármelyik kézfejéből.
- Spoiler:
Név: Hierro Leírás:Az Arrancarok "acélkemény bőre". Valójában a szellemi energiájuk a bőrükre feszülve, mely olyan erős, hogy látszólag, puszta kézzel képesek visszaverni egy szabadon engedett Zanpakutot is. Természetesen, erősebb Arrancarnak erősebb "bőre" van.
Név: Pesquisa Leírás: A Shinigamik azon képességének Arrancar megfelelője, hogy megérezzék, és pontosan felderítsék mások szellemi energiáit. Hasonlóan működik, mint egy hangradar.
Név: Sonido Leírás: Olyasmi mint a Shinigamik Shunpo technikája. Ennek segítségével elképesztő sebességet képesek elérni, de csak viszonylag kis távolságon hatásos.
Név: Negacion Leírás:Egy fény-nyaláb, melyet a Menos-ok használnak, ha valahonnan sietősen kell távozniuk. Bármi ami bekerül ebbe a ragyogó térbe, az kívülről érinthetetlen lesz.
Név: Gargantana Leírás: Az Arrancarok használják a Hueco Mundoból valamelyik világba történő átlépéshez. Egy kavargó szellemi részecskékből álló, koromsötét tér, átjáró. Ha az emberi világ felől nézzük, akkor a Hueco Mundo egyenesen előttünk található, ám ahhoz, hogy oda lehessen jutni, koncentrálni kell a szellemi részecskéket és így egy ösvényt létrehozni.
Név: Gonzui: Leírás: Igen nagy mennyiségű lelket lehet ezzel a technikával elnyelni. Az Arrancar-ok használják táplálkozás vagy szórakozás céljából.
Név: Bara Leírás: Hasonló a Cerohoz, de annál jóval kisebb erejű, ellenben sebessége húsz-szorosa annak. A Ceroval ellentétben a Bara nem sugár, hanem egy (feltehetőleg) gömb alakú lövedék. Ezt is csak Menosok és Arrancarok képesek használni.
*Spanyol név: Claro de luna Japán név: Gesshoku Magyar név: Holdfény Leírás:Annyiból sajátos a technika, hogy a használója dönti el a színét és a kiindulási pontot. Hold alakú (sarlóforma) energia, amely megkötözi az ellenfelet a karjánál vagy a lábánál, több indítása esetén pedig akár mindkét ponton. A sarlókat gondolati úton lehet irányítani
Név: Cero Leírás: A már fentebb is említett Cero a Hollowok legerősebb és legpusztítóbb technikája. Csak Menosok, vagy annál magasabb rendű Hollowok tudják használni (bár van példa arra is, hogy egy óriás Hollow is használt Cerot).
Spanyol név: Estrella fugaz Japán név: Hidama Magyar név: Hullócsillag Leírás: Ezen technika segítségével csökkenthető az ellenfél lélekenergiája. Használója a kezeiből apró, sárga csillagokat lő ki áldozatára, melyek a bőrére tapadva magukba szívják a lélekenergiát. Hatóideje attól függ, hogy hány csillag ért célba. Maximum 20 percig tudja lekötni az energiákat, ezután fokozatosan visszatöltődik az áldozatba, a csillagok pedig leválnak. (Hierro esetén is használható, csak az intenzitása alacsonyabb.)
Spanyol név: Blanco carbúnculo Japán név: Shiro rubi Magyar név: Fehér rubin Leírás: A támadással egy kemény lapokból álló zárt teret hívhatunk elő saját védelmünkre. Ez kívülről vörös, belülről azonban fehér opálos. Ez a burok megvédi a kisebb szintű támadásoktól használóját.
- Spoiler:
Japán név: Tsuru Hankei Magyar név: Bénító Sugár Leírás: Csak az espadák, vagy az erősebb arrancarok képesek használni. Az illető kilövel a kezéből egy lapos, téglalap kinézetű, kék színű sugarat, amely nagy sebességgel halad a cél felé, s ha eltalálja, egy percre lebénítja az áldozatot, aki eközben egyáltalán nem tud mozogni. Ezalatt a támadó a sonido segítségével könnyedén ellenfele elé kerülhet, és megsebezheti, megölheti azt.
Spanyol név: Éxtasis Magyar név: Extázis Leírás: A használó ismét egy olyan technikát használhat, melyet a saját hasznára fordíthat. Érzékei kifinomulnak, s minden egyes pillanatot látnak, amit az ellenfél iszonyú sebességgel tesz. A világ ilyenkor teljesen más képet ad magáról. Minden színessé válik és a hangok is jobban érzékelhetőek, akár több száz méterről is. Hátránya, hogy egyesek nem képesek viszonyulni a technika alkalmazásához, ezért lehet, hogy ők is belassulnak.
Japán név: Otokifuku Magyar név: Hanghullám Leírás: A hollow kinyitja a száját és egy nagy erejű hanghullámot lő ki az előtte állókra, akik ennek hatására egy rövid időre megbénulnak. Hollow képességek: 1 pont
Spanyol név: Lluvia Magyar név: Eső Leírás: A használó testéből ötven darab, barára hasonlító reiatsu gömb száll az ég felé, amiket a technika használója a gondolatával képes irányítani. A sebessége a használó sonido sebességével egyezik meg. Találat esetén felrobbannak és enyhe égési sérülést okoznak. Így nem tűnik veszélyesnek, de ha mind az ötven vagy csak a fele talál, az már komoly sérülést okoz. Sok reiatsut emészt fel a használójától, ezért csak óvatosan az alkalmazásával. Két használat közt minimum fél órának el kell telnie. Hollow képességek: 4 pont
Spanyol név: Tornado Japán név: Tatsumaki Magyar név: Tornádó Leírás: Megidézője a szájából hívhatja elő. Kis légkarikaként indul útjára, a kifújás sebességétől függően gyorsul a növekedés mértéke, ezzel kiküszöbölhető az eltérő távolság. Teljes méretében egy-két méter átmérőjű kör - ebben tér el az igazi tornádótól, hiszen nincs tölcsére, csak egy szimpla lap alakú szélörvény. Támadások blokkolására szolgál. Hollow képességek: 5 pont
Spanyol név: Piel de serpiente Magyar név: Kígyóbőr Leírás: A hierro egyfajta továbbfejlesztése; célja ugyanúgy az, hogy ne tudják megsebezni a technika alkalmazóját, a reiatsu így pikkelyekként veszi fel a formáját a használó teste körül. Ugyan nagy mennyiségű energiát emészt fel a technika használata, egy komolyabb harcban mindenképp kifizetődő, hiszen így szinte lehetetlen megsebezni a használót – ugyanis így az arrancar bőre szinte áthatolhatatlan. A technika 10-50 percig tartható fent (reiatsu függő), resurrecciónban is használható. Hatás: +2 pont hierrót ad Hierro: 6 pont
Japán név: Chigiri Magyar név: Talajhasítás Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. Fegyveres harc: 3 pont
- Spoiler:
Spanyol név: Sonido Plantilla Magyar név: Sonido betét Leírás: Tudósunk minap elkészült a lélekenergiát szabályzó talpbetéttel. Lényege, hogy a lábakban összpontosuló reiatsut mennyiségileg serkenti, ezzel elérhetővé téve a gyorsabb helyváltoztatást. Hatás: minden harmadik sonido pont után +1 pontra növekszik a képzettség. Így egy 6 sonido pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. Maximum +3 pontot ad.
Spanyol név: Hollow Ajorca Magyar név: Hollow karkötő Leírás: Egy aprócska fémkarperec, melynek sugárzására az arrancar technikák hatékonysága növekedik. Hatás: minden harmadik hollow képesség képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos képzettséggel rendelkező karakter 8 pont hollow képességgel fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
Spanyol név: Ímpetu reiterativo Magyar név: Ismétlődő lendület Leírás: A pengék keresztezése után az arrancar képes megismételni az előző támadásának lendületét, ezáltal megszerezve a kezdeményezést a pengeváltásban. Viszonylag könnyen elsajátítható technika, de erősebb arrancar-ok számára is hasznos lehet. Fegyverhasználat: 3 pont
Spanyol név: Lámina recurrente Magyar név: Visszatérő penge Leírás: Az arrancar vág/szúr egyet a pengéjével, a támadás pedig azon a helyen megismétlődik pontosan akkor, amikor az arrancar akarja. A vágásokkal megjelölt hely látható az arrancar számára, azonban ezt senki más nem látja. Az, hogy mennyit tud elhelyezni, a hollow képességeinek fejlettségén múlik, az erejük pedig a fegyverviselési szakértelmén. Minden második hollow képzettség után egy vágást lehet megjelölni. Fegyverhasználat: 6 pont Hollow technikák: 4 pont
- Spoiler:
Japán név: Meguma reta hitobito Magyar név: A Kegyeltek Leírás: Aki birtokában van ezen képességnek, az képes teljesen véletlenszerű dolgokat minimális mértékben befolyásolni. A használó az esetek többségében nincs is tisztában azzal, hogy efféle képességgel rendelkezik, és hogy szerencséjét valójában ez a technika hozta meg számára.
5000 LP-ig: A véletlenek kis mértékű alakítása, például a feldobott érme melyik oldalára essen, vagy egy dobókockával hányast dobjon. 10.000 LP-ig: Már személyekkel kapcsolatos dolgok, valamivel nagyobb események is befolyásolhatóak, azonban hihetetlen, irreális, valószínűtlen események okozását nem idézi elő. Ezen a szinten el lehet érni, hogy például valaki elbotoljon egy kőben, vagy pont meglásson a kirakatban valamit, ami tetszene neki. 15.000 LP-ig: A használó már egy bonyolultabb, véletlenek sorából álló folyamatot is képes lehet előidézni. Elég, ha MacGyver szabadulási akcióira gondolunk – hisz hiába a pontosság, sikerét nagyobb részben a véletlenek és különös egybeeséseknek köszönhette. De ezen a szinten akár azt is el lehet érni, hogy például valaki rengetek ok közbenjárása végett épp aznap veszik össze valakivel… 20.000 LP-ig: A már szinte teljesen irreális dolgok idézhetőek meg ezen a szinten – valószínűtlen, nagyszabású véletlenek generálhatóak. Például nyomozás közben a szél a szerencsés kezébe fújja a következő láncszemet, ami az ügy megoldásához vezet, vagy éppen egy kivégzést napolnak el, mert egy nagyobb hatalomnak szüksége lehet az illető segítségére. Akár harcban is hasznos lehet – előfordulhat, hogy emiatt egy lidérc képtelen eltalálni a képesség alkalmazóját, akárhány bara-t is lő el felé. Nem a hollow ügyessége csökken ebben az esetben, csupán a véletlenek miatt képtelen eltalálni a célpontját. Ezen a szinten a képesség használatához új kikötés tartozik: a használónak koncentrálnia kell a véletlen esemény megtörténésére, valamint hetente csak egyszer lehet ilyen szerencsés. 20.000 LP felett: Ezen a szinten a használó akár egy teljes napját megkeserítheti, vagy éppen fantasztikussá varázsolhatja bárkinek, legyen az ember, shinigami vagy épp egy arrancar. Így ha valakit ezzel a módszerrel „megátkoz”, azon a napon az illetővel minden elképzelhető, teljesen valószerűtlen szerencsétlenség megtörténik. Például egy mintaszakács normál esetben oda sem égetné a főzött ételt, de emiatt felgyújtja a konyhát és még az is lehet, hogy bent is ég. Fontos, hogy saját magára nem használhatja, csak és kizárólag más karakterre!
- Spoiler:
Versenyes: Név: Muerte Pelota Leírás: Ez egy arrancar támadás lenne, azonban csak a legerősebbek képesek rá (az Espadából sem mindenki). A támadás lényege, hogy az arrancar az ujját az égbolt felé emeli, majd egy hatalmas energialabdába fókuszálja a szellemi energiáját. Ezzel a támadással akár városrészeket is el lehet pusztítani, azonban nagyon kimerítő és veszélyes a használata. Hollow képességek: 24 pont Lélekenergia: 32.000 LP 3 választható pedig: Spanyol név: Bara Bombardeo Magyar név: Bara Bombázás Leírás: Barák sorozata, melyet az arrancar a zanpakutouján keresztül vezet át és azt megsuhintva lőheti ki őket az ellenfélre. Csak egy helyváltoztató technikájában képzett ellenfél lehet képes elkerülni a záporozó energiagömböket. Hollow képességek: 1 pont Spanyol név: Gemelos Sonído Magyar név: Hangikrek Leírás: Speciális sonído-technika, mellyel használója élethű klónokat hozhat létre mozgás közben, mellyel megtévesztheti ellenfelét. A klónok annyira élethűek, hogy még valójában el sem szenvedett sérülés is látszódhat az utóképeken, ha jó ütemben használják a technikát. Minél képzettebb az arrancar, annál több másolatot képes teremteni. Sonído képzettség: 8 pont Hatás: Nyolc pont felett minden második sonído pont után egy újabb klón használható, így például 14 pontos képzettséggel négy másolatot lehet alkotni Spanyol név: Infernal Rosa Magyar név: Pokolrózsa Leírás: A használó kitép egy szálat a hajából, melyből egy fekete rózsa válik. A földben legyökerezik, majd addig nő míg ki nem fejlődik teljesen. Kis időt vesz igénybe, de megéri várni, ugyanis komoly társra lelhet benne a használó. Cerot és Barakat képes kilövellni a száján keresztül, valamint kisebb magvakat szór el, melyekből hasonló növények kelnek ki másodpercek alatt, melyek tüskéket lövellnek magukból. A növény mérete körülbelül tíz méter. De hátránya hogy sok lélekenergiát igényel és viszonylag gyorsan elszárad, mivel, ha nem olyan a környezete, akkor hamar felemészti a környezetében lévő növényeket, vizet, tápanyagot. Hollow képességek: 1 pont Most pedig vásárolnék. Spanyol név: Cero Angelical Magyar név: Angyali Cero Leírás: A cero egy különleges fajtája, amit az Espada közül se mindenki tud elsajátítani. Egy átlagos cero-val ellentétben ez gömb/félgömb alakban emészt fel mindent, ami az útjába kerül, ezáltal nem csak egyetlen sávban érhető el pusztító hatása. Hatósugara körülbelül 5-8 méter, ebben a körzetben pedig mindent felemészt, ami az útjában van – legyen az barát, ellenség, élő személy vagy éppen egy épület. Hatóideje miatt megfelelő gyorsasággal (például shunpo, sonido, shirenkyaku vagy egyéb helyváltoztató technika használatával) ki lehet térni előle, visszaverni azonban magasabb lélekenergia esetén sem érdemes – aki reiatsujának nagysága miatt túléli az energiasugár érintését, legjobb esetben lemart bőrrel folytathatja a harcot, már amennyiben talpra tud állni. Nevét színéről kapta – ez a cero típus ugyanis minden esetben vakító, fehér fénnyel rendelkezik. Éppen ezért a közelben állóak jobb, ha el is takarják a szemüket menekülés közben, ha nem akarnak ideiglenes vagy végleges vaksággal távozni. A technikát csak a legerősebb arrancarok tudják véghez vinni. A támadás rengeteg energiát vesz el a használótól, ez a reiatsu mennyiség pedig nem töltődik vissza. Tapasztalatlanabb arrancarok a technika használata után öt-tíz percig nem tudnak új hollow képességet bevetni a harcban a felhasznált energiamennyiség miatt. A technikát Las Noches közelében szigorúan tilos használni! Hollow képességek: 19 pont Lélekenergia: 22.000 Spanyol név: Colossal Bang Cero Magyar név: Hatalmas ,,Bang" Cero Leírás: A Cero sokszorosa, hasonló látványú, de sokkal nagyobb erővel és pusztító adottságokkal bír, mint egy sima Cero. Mérete is többszöröse, s amiben a legjobban különbözik a Cerotól, hogy mikor becsapódik egyetlen hatalmas robbanásba tömörül az erő. De a gond vele, hogy kissé kimerül tőle a használója, mondhatni a gyengébbek vagy képzetlenek kómába is eshetnek így számukra ez egyfajta végső technika, azonban akik kellően elsajátították és megvan a kellő tapasztalatuk, azok könnyedén veszik a technika akadályait és ugyan olyan könnyedén használják is. Továbbá hátrány, hogy több időt vesz igénybe míg egyetlen hatalmas gömbbe sűrítik ezt a Cerot. Hollow képességek: 21 pont Lélekenergia: 27.000 Spanyol név: Cero Oscuras Magyar név: Sötét cero Leírás: Fekete színű cero-változat, mely sötétségével bármilyen fényforrást képes teljesen elfojtani. Ez a létező legerősebb cero, pusztító ereje, hatótávolsága és kiterjedése felülmúlja minden társát, majdhogynem elkerülhetetlen. Csakis espadák képesek használni és csakis resurrección alakban. Hollow képességek: 24 pont Lélekenergia: 30.000 Japán név: Ryoudan Magyar név: Félbevágás Leírás: Ezzel a kendou-alapú technikával egy fej fölül indított csapással sújt le a kardot viselő fél. A csapás ereje akkora, hogy akár ketté is vághatja az ellenfelet, ha az sokkal gyengébb, de ha azt nem is, egy mély seb garantált siker esetén. Fegyveres harc: 7 pont Japán név: Fukuzei Magyar név: Elrejtőzés Leírás: Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből. Helyváltoztató képzettség: 7 pont Spanyol név: Madreperla Japán név: Shugyoku Magyar név: Gyöngyház Leírás: Az ellenfelet vékony, gyöngyszerű burok veszi körül, ami megköti az első szintű vagy "gyengébb" erejű egyedi támadásokat. Maximum két támadást bír ki, ezután visszatér a maradék energia a megidézőjébe. Hollow képességek: 6 pont Egyéni hollow képesség, csak Vextől lehet megtanulni. Ehhez IC játék szükséges, és a technika árának a fele (az összeg alkuképes) Escudo/Pajzs: Első szint: Egy 50cm sugarú, kör alakú pajzsot idéz meg a karjára (attól függően, hogy milyen kezes az illető, aki használja), aminek a színe megegyezik a használójának a reiatsu színével. Ezen a szinten a fizikai, vagy reiatsu alapú támadásokat képes hárítani/védeni. Ha a használónak a HK pontozása nagyobb, vagy egyelő a támadó kidou stb, illetve a pusztakezes/fegyverforgatási skilljével. Első szintes a technika, ha a használónak a HK pontozása még nincs 8 pont felett. Kinézet Második szint: A pajzs alakja megváltozik ERRE ahogyan a mérete is. Immár 1 méter magas és a legrövidebb pontján 60cm széles, a leghosszabb pontján pedig 80cm széles. Ilyenkor a pajzzsal már olyan támadásokat is képes levédeni, amiknek a pontozása legalább 2 ponttal nagyobb, mint a pajzsot használó arrancar HK pontja. Második szintes a technika, ha a használónak a HK pontozása még nincs 16 pont felett. Harmadik szint: Ismét változik a pajzs alakja. Erre. Magassága 180cm magas, szélessége 1 méter. Ez a legutolsó szintje a technikának. Szintén képes levédeni azokat a támadásokat, amik 2 ponttal nagyobbak a használó HK pontjánál. A harmadik szint eléréséhez minimum 18 pontnak kell lennie a HK skillen. Ám a 20 pontnál nagyobb támadásokat már nem képes levédeni. 21 pontnál feltartani elég időre, hogy elkerülje. 22 pontnál még mindig képes feltartani, de már rövidebb időre, és ha nem elég jók a reflexei a használónak, akkor könnyen megsérülhet. 23 pontnál már éppen csak fel tudja tartani, de már könnyebben áthatolhatnak a pajzson. Ami csak valamennyit gyengít a támadáson. 24 pontnál is az vonatkozik a pajzsra, ami a 23-nál, ám itt még könnyebben át tudnak rajta törni. A pajzsoknak nincs súlya, mivel reiatsuból épülnek fel. Időkorlát: 1. szint: 30 másodpercig lehet fent tartani. 2. szint: 1 percig lehet fent tartani. 3. szint: 1 perc 30 másodpercig lehet fent tartani. Az időkorlát lejárta után, a technika megszűnik és legalább 10 másodpercnek kell eltelnie ahhoz, hogy ismét használni lehessen. Kivétel, ha aki használja, mestere a hollow technikáknak (maxos a pontozása). Ebben az esetben lecsökken az időkorlát a felére. Ellenállóság: 1. szint: Mivel ez a legalacsonyabb szintje a technikának, így a felhasználhatósága is a gyengébb démonmágiák ellen van. Ezek közül is azok, amik a pontozás szerint 8 vagy annál kevesebb pontot igényelnek. Ezekből pedig a következő képen bír ki találatokat. Ha 1-3-as a HK és a használt démonmágia se igényel több pontot, mint 3, akkor 2 találatot. 4-7 szintén 2 alkalom 4-7-es démonmágiáknál. S’ a 8-nál is így. Pusztakezes illetve fegyverforgatásnál is hasonló eset áll fent. Ám ezzel könnyebb megtörni a pajzsot, mivel gyors, egymásutánban is érkezhetnek a csapások. 2. szint: Az első szinthez hasonló, 9-12, 13-15, 16. de itt már a 8-as ponthatár alatti démonmágiák ellen ellenállóbb. Ha egy 9-es HK-val használja egy arrancar a pajzsot, akkor pl egy 6-os pontot megkövetelő démonmágiát már háromszor is képes hárítani egymásután. Ha három ponttal nagyobb a HK, mint a pusztakezes, démonmágia, fegyverhasználat, akkor egyel nő a hárítások száma is. Ha hat ponttal, akkor ismét egyel, ha 8 ponttal, akkor újra egyel. 3. szint. A fentebb leírtak érvényesek itt is. 17-20. A második szinten leírt hatványozódás itt is érvényes. Visszamenőleg is az első szintesekre is.
A hozzászólást Karasu Vex összesen 40 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Júl. 02, 2014 1:00 am-kor. |
|