Nara Shiratori 9. Osztag
Hozzászólások száma : 361 Age : 154 Tartózkodási hely : 9. osztag területe / Kapitányi iroda Registration date : 2010. Jun. 21. Hírnév : 18
Karakterinformáció Rang: Kapitány Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (40600/45000)
| Tárgy: Nara Shiratori Hétf. Jún. 21, 2010 11:54 pm | |
| ~ Adatlap
Név: Nara Shiratori Nem: Férfi Kaszt: Shinigami Rang: 9. osztag kapitánya Kor: 144
Szint: 3. szint Lélekenergia: 39600 Tőke: 7500 ryou
~ Technikák:
- ~ Kidō:
Bakudō:- Bakudou 01: Sai (塞, Fogság): Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 04: Hainawa (這縄, Kúszókötél): Egy lélekenergia-kötél, ami gúzsba köti a célpontot. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 07: Meimei Kamen (Láthatatlan Álca): A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 08: Seki (斥, Elutasítás): Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 09: Geki (撃, Csapás): A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. Kidou képzettség: 1 pont
Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat. "Jikai seyo, rondaniini no kuro inu! Ichidoku shi, yaki harai, mizukara nodo o kaki kiru ga ii." - Bakudou 12: Fushibi (伏火, Rejtőzködő Kitörés): Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou melyet, ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Kidou képzettség: 2 pont
- Bakudou 26: Kyokkō (曲光, Görbült Fény): Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi. Kidou képzettség: 4 pont
- Bakudou 28: Feiku (Utánzat): Illúzió technika, amely elhiteti az ellenféllel, hogy nem ott van ahol igazából. Összekeveri a körülötte lévő tárgyakat, vagy a területet. Kidou képzettség: 4 pont
- Bakudou 32: Toge Mizu Tate (Tüskés Víz Burok): Aki használja ezt a kidou-t a talajvízből kivonja a vizet és maga köré vonja és a külső vízrétegből hegyes tüskék állnak ki, ami nagyon erős védelem. A burok belsejében egy kevés levegő is zárul. Ez a védelem a kidouktól meg tudja védeni a használót, de egy erős shikainak vagy egy bankainak nem ellenfél. Kidou képzettség: 7 pont
- Bakudou 37: Tsuriboshi (吊星, Felfüggesztett Csillag): Csillagot formáz spirituális energiából, amik mint egy biztonsági háló megakadályozzák, hogy a kijelölt objektum leessen. Kidou képzettség: 6 pont
- Bakudou 39: Enkōsen (円閘扇, Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 8 pont
- Bakudou 49: Kuro Shitsui (Sötét Kétségbeesés): Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét. Küzdőtéren az áldozat maga döntheti el, melyik érzékszerve bénul le (vagy akár sorsolhatnak is). A hatás meghatározott körökön át tart. Azonban minél fontosabb érzékszerve bénul le, annál hamarabb szabadul a kidou fogságából. Látás - 1 kör, Hallás - 2 kör, Tapintás - 3 kör, Szaglás - 4 kör, Ízlelés - 5 kör. Kidou képzettség: 10 pont
- Bakudou 58: Kakushitsuijaku (摑趾追雀, A követő fecskék megidézése): A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas. Kidou képzettség: 12 pont
Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel. "Minami no shinzō, kita no hitomi, nishi no yubisaki, higashi no kibisu, kaze mochite tsudoi ame haraite chire." - Bakudou 61: Rikujōkōrō (六杖光牢, Hat Rudas Fénybörtön): Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb. Kidou képzettség: 14 pont
Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt. "Raimei no basha, itoguruma no kangeki, hikari mote kore o mutsu ni wakatsu." - Bakudou 63: Sajō Sabaku (鎖条鎖縛, Fogságba Ejtő Szalagok): Az ellenfélre vastag lánc tekeredik nyaktól lefelé. Kidou képzettség: 16 pont
- Bakudou 74: Kohaku Enjintō (Lélek Szike): Ezt a technikát elsősorban akkor használják, ha a csatatéren gyors operációt kell végrehajtani. A használó erős lélek energiát hoz létre a keze körül, ami képes keresztül vágni az izmokon, artériákon és akár csontokat is törhet anélkül, hogy ténylegesen megvágná a bőrét a páciensnek. Támadásként is lehet használni. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 77: Tenteikūra (天挺空羅, A selyemlevegő mennyei riksái): Segítségével üzenetet lehet küldeni közvetlenül a kiválasztott célszemély(ek) fejébe. Kidou képzettség: 18 pont
Idézés: Fekete és fehér hálót szőnek. Huszonkét híd, hatvanhat korona és öv. Lábnyomok, távoli mennydörgés, éles csúcsok, elnyel a föld, elrejtve az éjszakában, felhők tengere, kék vonal. Formálj kört és repülj a mennyországon keresztül. "Kokubyaku no ami! Nijūni no kyōryō, rokujūroku no kantai. Ashiato, enrai, senpō, kaichi, yafuku, unkai, aoi tairetsu. Taien ni michite ten o hashire!" - Bakudou 81: Dankū (斷空, Hasító Üresség): Egy fal alakú lélekenergia-akadályt készít, ami alkalmas a Hadou 89.-nél alacsonyabb szintű kidou-k megállítására. Kidou képzettség: 20 pont
- Bakudou 99: Kin (禁, Pecsét): A bakudou két vastag, fekete spirituális szalaggal szorosan a hátához kötözi a célpont karjait, majd a földhöz szögezi, és az X alakban földre fektetett szalagokat számos súlyos vaslappal rögzíti a földön. Az áldozat így gyakorlatilag tehetetlenné válik. Kidou képzettség: 24 pont
Hadō:- Hadou 01: Shō (衝, Döfés): A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val. Kidou képzettség: 1 pont
- Hadou 04: Byakurai (白雷, Fehér Villám): Fényvillám szerű, erőteljes támadás. Kidou képzettség: 4 pont
- Hadou 31: Shakkahō (赤火砲, Vörös Tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Kidou képzettség: 6 pont
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indulj dél felé. "Kunrinsha yo! Chiniku no kamen, banshō, habataki, hito no na o kansu mono yo. Shōnetsu to sōran, umihedate sakamaki minami e to ho o susume yo." - Hadou 33: Sōkatsui (蒼火墜, Pusztító Kék Tűz): Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként. Kidou képzettség: 8 pont
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából. "Kunrinsha yo! Chiniku no kamen, banshō, habataki, hito no na o kansu mono yo. Shinri to sessei, tsumi shirame yume no kabe ni wazuka ni tsume o tate yo." - Hadou 45: Kohaku Kōtetsu (Lélek Pengék): A használó kezébe gyűjti a lélekenergiáját, ami elkezd világítani, majd amikor már eleget gyűjtött ellövi és több 100 penge kezd el az ellenség felé szállni. Kidou képzettség: 9 pont
- Hadou 50: Rei no Kuron (Lélekklón): A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de nem olyan erősek. Minél több klónt hoz létre, annál gyengébbek lesznek. Egy klón esetén a másolat fele olyan erős. Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. A klónok három kör után szertefoszlanak. Kidou képzettség: 11 pont
- Hadou 54: Haien (廃炎, Eltörlő Láng): Tüzet hoz létre, ami porrá égeti az alacsonyabb reiatsujú ellenfelet. Máglyákon vagy temetési szertartásokon is használják. Kidou képzettség: 11 pont
- Hadou 58: Tenran (闐嵐, Orchidea Égbolt): A használó kardjának pörgetésével forgószelet idéz elő. Kidou képzettség: 12 pont
- Hadou 63: Raikōhō (雷吼炮, Menydörgő Üvöltő Ágyú): A Kidou-t összegyűjtik a kézben, aztán hatalmas robbanással lövik ellenfelükre. Kidou képzettség: 15 pont
Idézés: Szörnyek Szétszórt Csontjai! Orom, Karmazsin Kristály, Acélkerék! Ha mozog, akkor Szél, ha nem, akkor Ég. A zengő dárdák hangja betölti az üres kastélyt. "Sanzai suru, kemono no hone! Sentō, kōshō, kōtetsu no sharin. Ugokeba kaze, tomareba sora. Yariutsu neiro ga kōjō ni michiru." - Hadou 73: Sōren Sōkatsui ((双蓮蒼火墜, A Pusztító Kék Tűz Iker Lótusza): Tulajdonképpen a Hadou #33 dupla változata: két kék labda távozik a használó kezéből. Nagyobb erejű, mint "elődje". Kidou képzettség: 17 pont
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka. Minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, faragj iker lótuszt egy fényét vesztett kéklángon, és várj, míg a lángoló tűz eléri a távoli mennyországot. "Chiniku no kamen, banshō, habataki, hito no na o kansu mono yo. Sōka no kabe ni sōren o kizamu, taika no fuchi o enten ni te matsu." - Hadou 88: Hiryū Gekizoku Shinten Raihō (飛竜撃賊震天雷砲, Repülő Sárkányölő Mennyrázó Dörgő Ágyú): A használó nagy széllökést idéz elő lélekenergiájából lézer módjára. Kidou képzettség: 21 pont
- Hadou 91: Senjū Kōten Taihō (千手皎天汰炮, Ezer Kéz Fényes Mennyei Ágyúja): Számtalan fénydárda repül egyazon pontba, melyek pusztító robbanásban egyesülnek. Kidou képzettség: 23 pont
Idézés: Ezer kéz határa, sötétséget megérinteni képtelen tiszteletteljes kezek. A kék eget tükrözni képtelen száguldó kezek. Út, mely fényben sütkérezik, szél, mely feléleszti a parazsat, idő, mely a kettőt együtt megerősíti, ne habozzatok és engedelmeskedjetek az akaratomnak. Fénygolyók, nyolc test, kilenc tárgy, mennyei könyv, elveszett kincs, nagyszerű kerék, szürke erőd tornya. Tüzelés után célozz messze-messze, szóródj fényesen és tisztán. "Senjū no hate, todokazaru yami no mite, utsurazaru ten no ite. Hikari wo otozu michi, hidane wo aoru kaze. Tsudoi temadō na, waga yubi wo miyo. Kōdan, hasshin, kujō, tenkei, shippō, dairin, haīro no hōtō. Yumihiku kanata, kōkō toshite kiyu." Kaidō:- Keikatsu (啓活, Megsegített Győztes): Gyógyító technika a 4. osztag tagjai számára. Kidou képzettség: 1 pont
- Kurenai Ribon (Mélyvörös Szalag): Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Kidou képzettség: 1 pont
Egyéb kidōk:- Hyōga Seiran (氷河晴嵐, Viharos Jégpermet): Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet. Kidou képzettség: 11 pont
- Nankan (Pajzs): Alapvető pajzstechnika, melyet használója saját maga vagy bármely tárgy vagy személy köré megidézhet. A narancsos színű átlátszó "szoba" akár egy cerót is kibír, ám használatának előkészítéséhez idő kell, emiatt éles harc közben nem használható támadások blokkolására. Kidou képzettség: 6 pont
- Hakufuku (白伏, Fehér Vakság): A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. Kidou képzettség: 4 pont
- Yūeki Kodoku (有益孤独, Jótékony Magány): Ezzel a magas szintű kidouval megakadályozható, hogy bárki vagy bármi behatoljon a használó fejébe. Kitűnő védelmet nyújt illúzió-alapú vagy az elmét és érzékeket támadó technikák ellen. Kidou képzettség: 15 pont
- Konsō (魂葬, Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Egyedi kidōk:- Hyōka (氷果, Jéggyümölcs): Shiratori összesűrítve a jég típusú lélekenergiáját képes tenyérnyi méretű jégbombákat létrehozni. Ezeket csak a kezéből tudja kilőni és minimális mértékben irányítani, majd kedvére felrobbantani. A normál robbanástól eltérően, ez fagyási sérüléseket hagy maga után. Kidou képzettség: 13 pont
- Hyōhen (氷片, Jégszilánkok): Egy nagyon egyszerű technika, ahol egy természetes mozdulatnak van álcázva a kidou előkészülete. Shiratori letöröl a homlokáról néhány izzadságcseppet, majd lerázza a kezéről azokat a célpont felé, aktiválva a technikát. Az izzadságcseppet Shiratori lélekenergiájának hatására megfagynak, és apró jégszilánkokként repülnek a cél felé. A technikába fektetett lélekenergiától függ, hogy mennyi jégszilánkká esik szét egy izzadságcsepp. Kidou képzettség: 6 pont
- Reiryoku Gappei (Lélekenergia Fúzió): Ennek a kidounak nincs meghatározott alakja, mert a használók lélekenergiájától függ. Két személyes technika Shiratorinak szüksége van valakire a használatához, aki önként segít neki és megbízik benne. A technika alapját Shiratori lélekenergiája adja, így a kidou általában jég típusú, de a másik fél lélekenergiája ezt befolyásolhatja. A technika teljes erejét akkor lehet előhozni, ha a két használó hasonló lélekenergiával rendelkezik (elemet/képességet nézve, nem fajt). Például a technika felvehet egy heves jégeső alakját, ha a másik félnek víz alapú képességei vannak, vagy földből feltörő jégtüskék, vagy egy teljes jeges/havas terület létrehozása. Kidou képzettség: 20 pont
- Reiatsu Mamori (Reiatsu Védelem): Shiratori a kezével egy körkörös mozdulatot ír le a levegőben, aminek hatására egy világoskék kupola jelenik meg egy meghatározott kör körül. Ez a pajzs képes elnyelni a belé csapódó lélekenergia alapú támadásokat, ha annak ereje kisebb, mint a használó kidou képzettsége. Hátránya, hogy nem kívánt személyek könnyedén átléphetnek a pajzson, élőlényekből nem képes elnyelni a lélekenergiát. Kidou képzettség: 20 pont
- Koori no Yubi (Jégujj): A technika hasonlít a Byakurai-ra, ugyanúgy egy ujjból indítható ez a kidou is. Kinézete is hasonló, színe viszont halványkék. A technikának elsősorban nem a sebzése az, ami meghatározó, találata viszonylag kis fájdalommal jár. Igazi hatását a találat után kezdi el kifejteni, a találat helye elkezd megfagyni. Az elején még viszonylag könnyű megtörni a képződő jeget, de az nem sokkal később vissza is fagy. A technikával akár az ellenfél egész teste is megfagyasztható és minél tovább terjedt el rajta a jég, annál nehezebb azt leszedni. A technika irányát meg lehet változtatni az ujj mozgásával, hiszen a kilőtt kidou követi az ujjal mutatott irányt, így egy csíkot hagy maga után. A fagyás a találattól számítva 20 percig tart, ezután abbamarad. Kidou képzettség: 21 pont
- Kami no Tesshō (Isteni Kézlökés): A Shou technika módosított változata, ahol nem csak egy kis lökéshullámból áll a technika, hanem egy kéz formájú lökéshullám, ami a használó tenyéréből indul ki. Kidou képzettség: 6 pont
- Raigeki (Villámcsapás): A Geki módosított változata, ahol az egyszerű piros bénító fényhez hozzá jön a villám elem bénító hatásai, vagyis egy kicsit sokkolódik az áldozat az eredeti hatás mellet. Kidou képzettség: 6 pont
- ~ Zanjutsu:
- Kensei (Megtévesztő Támadás): Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Zanjutsu képzettség: 6 pont
- Chigiri (Talajhasítás): A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. Zanjutsu képzettség: 3 pont
~ Egyedi Stílus:Kōri no Saya (氷の鞘, Jégtok): Shiratori kifejlesztette a saját "zanjutsu" stílusát, amit akkor használ, ha nem akarja megölni ellenfelét, vagy nem akar neki vágási sérüléseket kiosztani. A technika alapját a Nukanu Yaiba no Kata (Kihúzatlan Kard Stílus) adta és ez lett továbbfejlesztve a tokba áramoltatott lélekenergiával. A stílus lényege, hogy Shiratori úgy harcol, hogy a kardja még a tokjában van. Vágások helyett kék-zöld foltokat hagy az érintkezési ponton. Zanjutsu képzettség: 3 pont, Kidou képzettség: 6 pont
- ~ Hohō:
- Shunpo (瞬歩, Villámtánc): Ez a leggyakoribb Hohō technika. Rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- Onmitsu Hohō Shihō no San, Utsusemi (隠密歩法 四楓の参, 空蝉, Lopakodás módja Harmadik Shihō, Kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen. Shunpo képzettség: 3 pont
- Fukuzei (Elrejtőzés): Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből. Shunpo képzettség: 7 pont
~ Felszerelés
- Spoiler:
Kidō Ampu (Kidō Erősítő): Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. Maximum +2 pontot ad.
~ Zanpakutō
Neve: Shinten'ou (Viharmadár) Fajtája: Hó/Jég
Shikai: Parancsszava: Hiyase (Fagyassz) Kinézete: Parancsszóra a kard pengéje hófehérré változik és a penge háromnegyedénél beépül egy körpenge.
- Ginban (Jégpálya): A tulajdonos valamilyen anyagba szúrja a kardot és egy adott sugarú körben (ami függ a használó képzettségétől és a belefektetett lélekerőtől) egy vékony jégréteg keletkezik.
- Yuki Dageki (Hó fúvás): A tulajdonos oldalra fordítja a kardot és a kezét a pengébe épült körpenge mögé teszi. Amint kimondja a technika nevét havas fuvallat kezd el kiáramlani a kardon lévő körpengéből.
- Tsumetai Gufuu (Jeges hurrikán): Ez az előző technika erősebb változata. A tulajdonos itt már elengedi a kard nyelét és elkezdi pörgetni és a pengén található körpenge körül forog. Itt már sokkal erősebb a kizúduló szél és nagyobb jégdarabok találhatók benne.
- Koori Tsubura (Kör jég): Ez a technika a „Nobore” (Repülj a levegőbe) parancsszóra aktiválódik. A pengéből leválik a rajta levő körpenge, amit szabadon tud a tulajdonosa irányítani és változtatni az átmérőjét. Ennek a pengének még van egy különleges képessége, ami átmegy rajta, az jéggé válik. Azonban a tulajdonos befolyásolni is tudja ezt a képességet, így ha nem szeretné, akkor nem válik jéggé az áthaladó dolog. És mivel a zanpakutou nem képes megsebesíteni a gazdáját, így ha Shiratori bármely része átmenne a körpengén, ahelyett hogy teljesen jéggé válna, csak egy vékony jégréteg kerül a bőrére, ami páncélként funkcionál. Ezen a páncélon kívülről nem egyszerű dolog áthatolni, de belülről Shiratori könnyedén át tudja törni.
- Aisudisuku Shugo (Jégkorong védelem): Ennél a technikánál a tulajdonos széttárja kezeit, a körpengét maga elé irányítja, megnöveli az átmérőjét és a név kimondása után egy vékony jégréteg jelenik meg a penge belsejében, ami egy védőpajzsként funkcionál.
Bankai: Neve: Fuyugata Shinten'ou (Téli Viharmadár)
Kinézete: A kard bankai alakja nem sokban különbözik a shikaitól. Ugyanúgy megmarad a fehér kard csak a körpengéből lesz több, pontosan 12. Azonban aktiváláskor maximum 6-ot képes létrehozni, de később már nincs akadálya mind a 12-t használni. Shiratori viszont nem szokta egyszerre mindet használni, mivel sokat elvesz a koncentrációjából, de ha egy nagyon erős ellenféllel harcol és reménytelen a helyzet és minden erejére szüksége van nem fél bevetni az összest. - Bankaiban is rendelkezik az összes shikai képességgel, csak egy kicsit felerősítve. Pluszba a körpengébe nyúlva képes jégkardokat előhúzni. Bár ezek nem olyan kemények, hogy sokáig lehessen használni, inkább csak egy egyszer használatos kard.
- Hikagami Tsuuro (Jégtükör Átjáró): A bankai alapképessége, hogy a körpengék között létre tud hozni átjárókat.
- Aisu Juufuku (Jég Másolat): Átlépve teljes testével az egyik közpengén Shiratori képes egy jégből készült klónt csinálni magából. A lélekklónhoz hasonlóan mindenre képes, amire az eredeti, csak éppen ütései és rúgása sokkal erősebbek a jégtől.
~ Ajándékok, jutalmak
- Spoiler:
- 5000 Lélekenergia pont, 5000 ryou és 10 ingyen kidou - Kezdés
- 1500 ryou - Zendo Salo vs Nara Shiratori
- 1500 ryou - Jég ellen jég
- 1500 ryou és egy szabadon választott technika - 2010 Szülinapi Nyereményjáték
- 1500 ryou - Mi mozgatja meg a lustákat?
- 2500 ryou - Wikia munka
- 1500 ryou - 2010 Decemberi Nyereményjáték
- 1000 Lélekenergia pont és 1500 ryou - Kawashima Hiroki vs Nara Shiratori
- 400 Lélekenergia pont - Posztverseny (február)
- 400 Lélekenergia pont - Márciusi statisztikai ellenőrzés
- 3000 Lélekenergia pont és 2500 ryou - Véres Memoár
- 400 Lélekenergia pont - Áprilisi statisztikai ellenőrzés
- 500 Lélekenergia pont - Májusi statisztikai ellenőrzés
- 500 Lélekenergia pont - Júniusi statisztikai ellenőrzés
- 2500 Lélekenergia pont és 2000 ryou + 1 ingyen technika - 2011 Szülinapi Nyereményjáték
- 500 Lélekenergia pont - 3. osztag Speciális edzés (Reiatsu kezelés)
- 500 Lélekenergia pont - Decemberi statisztikai ellenőrző
- 200 Lélekenergia pont és 1500 ryou - Edzés a 6. osztagban (KT Tabuchi Tara)
- 3500 Lélekenergia pont és 3500 ryou - A vér kötelez
- 500 Lélekenergia pont - Januári statisztikai ellenőrző
- 500 Lélekenergia pont - Februári statisztikai ellenőrző
- 1500 Lélekenergia pont és 2000 ryou - Beavatás
- 500 Lélekenergia pont - Márciusi statisztikai ellenőrző
- 2 ingyen technika - 2012 Húsvéti Nyereményjáték
- 1000 Lélekenergia pont - Kidou és Zanpakutou edzés levezetése
- 2500 Lélekenergia pont és 3000 ryou - Apa a lánya ellen (WW küzdelem)
- 1000 Lélekenergia pont - 12. osztag shunpo edzése
- 13000 ryou - 2012 Szülinapi Nyereményjáték (Név-más vigaszdíj és Kép-mutató 3. helyezés)
- 500 ryou - Angyalok és Ördögök (tűzijáték)
- 500 Lélekenergia pont és 500 ryou - WW
- 1000 Lélekenergia pont - Haruki hakuda edzése
- 500 Lélekenergia pont - Októberi statisztikai ellenőrző
- 3000 Lélekenergia pont és 3000 ryou - A bosszú árnyékában
- 2000 Lélekenergia pont és 3500 ryou - 2012-13 Utókarácsonyi Nyereményjáték (Elkallódva)
- 3000 Lélekenergia pont és 3500 ryou - Égett lapok
- 300 Lélekenergia pont és 2500 ryou - Hadnagy a kapitány ellen
- 900 Lélekenergia pont és 900 ryou - Lélekenergia villámküldetés
- 1000 Lélekenergia pont - Kidou edzések megtartása
- 500 Lélekenergia pont és 1000 ryou - Reikai krízis
- 6500 ryou - 2013-14 Utókarácsonyi Nyereményjáték (Wiki és Keresztrejtvény)
- 600 Lélekenergia pont és 600 ryou - Farsangi jelmezes party
- 400 Lélekenergia pont és 4000 ryou - Jég ellen jég - A fagyos visszavágó
- 1500 ryou - Technika megszűnése (Kohaku Enjintou)
~ Kiadások
- Spoiler:
10 Kezdő + Alap:- Bakudou 04: Hainawa - Bakudou 08: Seki - Bakudou 12: Fushibi - Bakudou 37: Tsuriboshi - Bakudou 39: Enkōsen - Bakudou 81: Dankū - Hadou 04: Byakurai - Hadou 31: Shakkahō - Hadou 33: Sōkatsui - Hadou 58: Tenran - Keikatsu - Shunpo - Konsō Ajándék:- Hadou 54: Haien - Hadou 88: Hiryū Gekizoku Shinten Raihō - Bakudou 99: Kin - Hadou 73: Sōren Sōkatsui
Vásárolt: - 1000 ryou - Bakudou 07, Meimei Kamen - 1500 ryou - Bakudou 74, Kohaku Enjintō - 1000 ryou - Hakufuku - 1000 ryou - Bakudou 09, Geki - 1500 ryou - Bakudou 61, Rikujōkōrō - 1000 ryou - Bakudou 01, Shō - 1500 ryou - Bakudou 32, Toge Mizu Tate - 1500 ryou - Bakudou 49, Kuro Shitsui - 1500 ryou - Bakudou 59, Kurenai Ribon - 1000 ryou - Hadou 50, Rei no Kuron - 1500 ryou - Utsusemi - 2000 ryou - Hadou 63, Raikōhō - 3000 ryou - Yūeki kodoku - 500 ryou - Bakudou 01: Sai - 1500 ryou - Bakudou 63: Sajō Sabaku - 2000 ryou - Hadou 45: Kohaku Kōtetsu - 2000 ryou - Hyōga Seiran - 1500 ryou - Nankan - 1500 ryou - Kensei - 2000 ryou - Fukuzei - 2500 ryou - Hyōka - 2000 ryou - Hyōhen - 2000 ryou - Kōri no Saya - 1000 ryou - Chigiri - 2000 ryou - Bakudou 28: Feiku - 1000 ryou - Kidō Ampu - 1500 ryou - Bakudou 26: Kyokkō - 1000 ryou - Bakudou 58: Kakushitsuijaku - 4000 ryou - Hadou 91: Senjū Kōten Taihō - 3500 ryou - Reiatsu Mamori - 3500 ryou - Reiryoku Gappei - 3500 ryou - Koori no Yubi - 2000 ryou - Kami no Tesshou - 2000 ryou - Raigeki - 2000 ryou - Bakudou 77: Tenteikūra | |-(Szülinapi Nyereményjáték) |-(Szülinapi Nyereményjáték) |-(Húsvéti Nyereményjáték) |-(Húsvéti Nyereményjáték)
_ D| D|- Vásárlás _| _ D| D| D|- Vásárlás D| D| _| _ _|- Vásárlás |- Vásárlás _ D| D| D|- Vásárlás D| D| _| _ D| D| D| D|- Vásárlás D| D| D| _| _ D| D| D| - Vásárlás D| _| |
~ Küldetések, küzdőterek
Küldetés: Küzdőtér:
- Karasu Vex vs. Nara Shiratori
~ Dokumentumok
Előtörténet Pályázatok Wikia
Utolsó módosítás időpontja: 2014. 04. 27. 20:47
A hozzászólást Nara Shiratori összesen 52 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Ápr. 27, 2014 7:47 am-kor. |
|