Sierashi Katsuo 7. Osztag
Hozzászólások száma : 94 Age : 15 Tartózkodási hely : Menj a füst után Registration date : 2009. Nov. 22. Hírnév : 15
Karakterinformáció Rang: 7. osztag, kapitány Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (25000/30000)
| Tárgy: Sierashi Katsuo Szomb. Nov. 28, 2009 5:16 am | |
| - - - Adatok - - -Név: Sierashi Katsuo Kaszt: shinigami Rang: 7. osztag, kapitány Nem: férfi Kor: 18 Születési dátum: 2009. 08. 12. Szint: 2. Lélekenergia: 25 000 Tőke: 9 500 ryou - - - Kinézet - - -jegesen csillogó, kék szemek; ébenfekete, rövid haj; szája szélén általában sunyi mosoly húzódik; 175cm magas, de még valószínűleg nőni fog; 62kg; testalkata tinédzserekre jellemzően nyurga, de a sok kitartó edzésnek hála izom is akad; átlagos shinigami egyenruhát hordja, azzal a kivétellel mind a kimono nyakához, mint a hakama derekához kicsi hímzett címke van varrva monogramjával (természetesen Chiyo chan jóvoltából) - - - Jellem - - -Korából és tapasztalatlanságából kifolyólag dúl benne a bizonyítási és tettvágy. Emiatt meggondolatlan, forrófejű és könnyen provokálható, illetve másokat is szeret piszkálni. Imád verekedni, bár sok dologgal nincs tisztában. Például, nem érti mi a pontos feladata egy shinigami-nak, miért van rá szükség és minek kell neki személy szerint harcolni. Egyenlőre nincs saját célja, tökéletesen megfelel neki a jelenlegi harcolunk-győzünk-osztagot gyújtogatunk felállás. Manapság úgyis leköti energiáit a Tűzoltó szakkörön és poroltó tájfestő tanfolyamon való részvétel -xD-. Családjával sem a legharmonikusabb kapcsolatban tengődik. Ikertestvérével állandóan rivalizál, akármiről legyen szó, homlok egyenest mást mond, vagy csinál Masa tanácsánál. Nagy lázadásai ellenére szereti testvérét és garantáltan bosszút áll azon, aki bántani merészeli. Továbbá harcok során, igazi csapatként tudnak együttműködni. Édesanyját végtelenül szereti, még, ha utálja is a zöldség alapú főztjeit, viszont édesapjától kirázza a hideg. Nem kedveli és nem áll szándékában megbocsátani neki, hogy magukra hagyta őket, aztán semmiből felbukkan, mintha mi se történt volna. Személyét érintő tények:
- anya: Yasuji Chiyoko
- apa: Sierashi Yuusuke
- ikertestvér: Sierashi Masaru
- keresztszülő: Kawazoe Hanae (Watanabe Yuusuke, Chizuki Maya)
- - - Zanpakutō - - -
- Név: Raion [雷音, Oroszlán, írás szerint: villám hangja]
- Kinézet:ITT
- Fajta: villám
- Kard lelke: Raion
- Kard jelleme: Engedelmes, becsüli, tiszteli Katsuo-t, de még nagyon gyerek. Kinézetét tekintve alacsonyabb kamasz fiú, aranyszőke, sörényszerű hajjal. Ruházatára aranyló páncél jellemző.
- - - Shikai - - -
- Kinézet: Parancsot követően,penge megrövidül és négy egyenlő hosszúságú, hajlított részre válik szét, mintha egy oroszlán karmai lennének. Alap képességében a négy penge között elektromosság cikázik. Mindenre hatással van, amihez hozzáér. Hatékonysága a találati felülettől függ, vagyis attól, milyen arányban vezeti a feszültséget.
Markolatról leválaszthatóak a karmok. Bumerángként el kell dobni a hajlított ívű pengéket, amik élességük mellett ráznak, vagy robbannak. Gyorsasága a befektetett energiától függ. Amennyiben mind a négy pengét eldobja egy támadáshoz, maximum kétszer vethető be egymás után, aztán egy kör pihenő szükséges.
- Parancs: Yuro! [揺ろ, Rázz!]
- Támadások
- Dengeki (電撃, áramütés): Eldobott pengét (pengéket) árammal tölti fel, így, amihez hozzáér, súrlódás következtében megrázza.
- Bakuha (爆破, robbanás): Eldobott pengébe (pengéket) vezetett áram a röpte során túltöltődik és bármilyen felülettel ütközve robbanást idéz elő.
- Senkou (閃光, villanás): Eldobott penge (pengéket) a villám gyorsaságával közlekedik. Két pontot ad a zanjutsu sebzéséhez. Egyéb képessége nincs.
- - - Bankai - - -
- Amano Raion (天の雷音, Mennyei villám hangja): Minimális mértékű víz irányítása, mely erősíti saját képességét. Víz, vékony rétegként öleli körbe fegyverforgató jobb kézfejét, akár egy páncélkesztyű. Ennek segítségével hatékonyabban irányítja az elektromosságot.
- Kinézet: Egy méretes kalapács. Shikai képességét megőrizve bumerángként üzemel. Eldobható, de mindig visszatér gazdájához. Egész fegyver tömény fémötvözetből készült, minél tökéletesebben vezesse az áramot.
- Alap képesség:
Erő feloldásától számított két kör lecsorgásával (maximálisan 5 perc) hatalmas viharfelhő borítja be az eget. Katsuo kedve szerint tud villámokat kinyerni a kavargó, mennydörgő természeti jelenségből, melyek formáját és becsapódási helyét is képes meghatározni.
- Spoiler:
9-15 pont: Égből villámcsapással sújt egy-egy területet. Három villámot követően egy kör, egyszerre több villámot idéz, két kör pihenő szükséges. Égből villámot tud gyűjteni kesztyűjébe. Szerzett energiát kisebb energia nyalábok, vagy nagyobb sugár formájában adhatja le. 16-20 pont: Immáron megszabja a lesújtó elektromosság erejét. Vezetőként alkalmas átadni más felületnek, azaz fegyverének. Gyakorlatilag ettől a pontmennyiségtől alkalmas a bankai tényleges technikáinak használatára. 21- pont: Gömbvillám teremtése, aminek repülési irányát, valamint formáját képes megszabni. Legfeljebb tíz másodpercig száguldozhat a levegőben. Gyorsasága egyezik a villámmal, szabad szemmel alig követhető. Egyszerre kétszer, vagy két alkalommal vethető be bankai feloldása után.
- Támadások:
- Reikan (霊感, Isteni sugallat): Árammal feltöltött fegyver villám sebességével közlekedik és villám erejével rázza meg azt, amihez hozzáér.
- Shimpannohi (審判の日, Ítéletnap):[/b] Árammal feltöltött fegyvert szándékosan túltölti. Ütés hatására a természeti jelenség robbanásszerű erővel csapódik ki belőle.
- Kaminari (雷, Mennydörgés): Kesztyű vezető képessége forgatóra is kihatással van. Minden használattal apró áramütéseket szenved el. Ennek következtében karja túltöltődhet és elsülhet. Tíz percet követően kénytelen megszűntetni a bankai-t, vagy valamilyen módon elvezetni az energia mennyiséget. Nagyobb erejű ütéssel generálhat csodálatos robbanást, melynek ereje a támadások számától függ. Többnyire súlyos égési sérüléseket okoz. Legrosszabb esetben karja részleges, vagy teljes elvesztésével járhat.
- - - Technikák - - -
- Bakudou 09: Geki
- Bakudou 39: Enkosen
- Hadou 04: Byakuray
- Hadou 31: Shakkahou
- Hadou 54: Haien
- Fushibi
- Shunpo
- Lélektemetés
- Suji anpurifaia (Izomnövelő) -> Születésnapi nyereményjátékon kapott ingyen technika
- Kensei (Megtévesztő támadás)
- Meue shin buresuretto (Felsőbb akarat karperec)
- Agitowari (Állhasítás)
- Nadegiri (Tiszta suhintás)
- Nekono tsume (Macska karmok)
- Manipyure - shon (Manipuláció)
- - - Küldetések, jutalmak - - -
- 2 havi hsz stat - 1000lp
- Kidō edzés - 1000lp
- Családi kalamajka - 3000lp, 3500ryou
- 2012-2013 Utókarácsonyi nyereményjáték - 2000lp
- Égett lapok - 3500lp, 4000 ryou
- Az arany könyvtár meséje - 3000lp, 3500 ryou
- Április havi stat - 500lp
- Májusi havi stat - 500lp
- Grim Freedom - 500lp, 1500 ryou
- Szuperhős kerestetik - 3000lp, 3000 ryou
- Csendes hó - 2000lp, 2500 ryou
- - - Dokumentumok - - -
- Színkód: általános szín: #406060; gondolat és egyéb kiemelés színe:#608060
- Avataralany: Yamamoto Takeshi - Katekyou Hitman Reborn!
- Szinkronhang: -
- Rl avataralany: -
- Character theme song: Don Davis/Juno Reactor/Matrix Revolutions ost - Navras, Don Davis/Juno Reactor/Matrix Revolutions ost - Tetsujin
- Battle theme song: Don Davis/Juno Reactor/ Matrix Reloaded - Mona Lisa overdrive
- Előtörténet:itt
- Pályázatok:itt
- Wiki adatlap:itt
Seireitei, 2014. 06. 10.
A hozzászólást Sierashi Katsuo összesen 23 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jún. 09, 2014 9:57 pm-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Sierashi Katsuo Szer. Május 25, 2011 12:58 am | |
| Összesen: 68 pont
- 5 pont jár minden képzettségre
- 50 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 10 pont a kapitányi rang miatt
- + 3 és 3 pont bónusz Hakudára és Zanjutsura, ha használja az Izomnövelőt (tárgyi bónusz)
Képzettségek:
24 pont zanjutsu (+3 pont tárgyi bónusz) 11 pont hakuda (+3 pont tárgyi bónusz) 4 pont kidou 5 pont shunpo 24 pont zanpakutou |
|