Kawashima Ichika Kidoushuu
Hozzászólások száma : 116 Age : 38 Tartózkodási hely : Reika-chan szerető ölelésében... jó esetben, ha Tsuki el nem rabol Registration date : 2010. Jul. 12. Hírnév : 13
Karakterinformáció Rang: Gyerekmágnes || Férfiegylet elnök Hovatartozás: Gotei 13 Lélekenergia: (26400/30000)
| Tárgy: Kawashima Mitsuya Hiroki Kedd Júl. 13, 2010 3:17 am | |
| NÉV: Kawashima Mitsuya Hiroki - Kanjival: 川嶋 三也 弘樹 - Becenév: Kami, Hiro-kun - Felvett név: Ichika KOR: 90 RANG: Kidoushuu parancsnok SZINT: 2. LÉLEKENERGIA PONT: 24500/30000 PÉNZ: 2000 ryou
KIDOU:
- Spoiler:
- Bakudou #4 Hainawa
- Bakudou #8 Seki
- Bakudou #9 Hourin
- Bakudou #12 Fushibi
- Bakudou #26 Kyokkou
- Bakudou #30 Shitotsu Sansen
- Bakudou #39 Enkosen
- Bakudou #58 Kakushitsuijaku
- Bakudou #59 Kurenai Ribbon
- Bakudou #62 Hyapporankan
- Bakudou #63 Sajou Sabaku
- Bakudou #72 Tozanshou
- Bakudou #79 Kuyou Shibari
- Bakudou #81 Dankuu
- Bakudou #99 Kin
- Bakudou #?? Hakufuku
- Bakudou #?? Sentan Hakuja
- Bakudou #?? Fuusatsu Kakei
- Bakudou #?? Roppou Fuujin
- Hadou #4 Byakurai
- Hadou #29 Aka Fenikkusu
- Hadou #31 Shakkahou
- Hadou #32 Oukasen
- Hadou #33 Soukatsui
- Hadou #50 Rei no Kuron
- Hadou #63 Raikouhou
- Hadou #73 Souren Soukatsui
- Hadou #88 Hiryuu Gekizoku Shinten Raihou
- Hadou #91 Senjuu Kouten Taihou
- Hadou #?? Hyouga Seiran
- Keikatsu
EGYÉNI KIDOUK:
- Spoiler:
- Japán név: Henshou
Magyar név: Visszaverődő napfény Leírás: Kami alkarját és kezét egy erős, narancssárga pajzzsal veszi körbe, mellyel nemes egyszerűséggel félre tudja söpörni a Kidou képzettségénél gyengébb szintű démonmágiákat vagy hollow technikákat. A kesztyű csak akkor esik szét, ha a használója úgy akarja, ám amíg aktív, addig Kami nem tud más kidout használni, sem fegyvert tartani a kezében.
- Japán név: Kuchidashi
Magyar név: Zavar Leírás: Olyan kidou pecsét, amely megzavarja és instabillá teszi ellenfele reiatsu kezelését, akinek így a lélekenergia-alapú támadásai felrobbannak. Minél erősebb a használni kívánt technika, a robbanás is annál erősebb. Nem vonatkozik olyan technikákra, amelyeket valamilyen fegyveren (pl zanpakutou) keresztül hajtanak végre. A pecsét három, az áldozat Reiatsu kezelés képzettségének felét elérő technikájának besülése esetén esik szét. Az ellenfélen való elhelyezéséhez be kell ágyazni előbb egy másik kidouba.
- Japán név: Hibiki no engai
Magyar név: Visszhangok kupolája Leírás: Kami egy kupola alakú erőteret hoz létre maga körül, melybe kívülről akadály nélkül be lehet hatolni, ám kijutni már nem lehet belőle, hacsak nem magasabb a célpont Kidou képzettsége Kamiénál. A zöldes erőtér csak akkor aktiválódik, ha más is van a kapitányon kívül benne, addig nem látható. A kupola alatt a legkisebb zaj is fülsiketítő hangorkánná erősödik, így hacsak nincs az ellenfélnek füldugója, a harc komoly kihívássá válik számára. Kawashima egy speciális, 12. osztag által kifejlesztett zajszűrőt visel a fülén, ha ezt a kidout használja.
- Japán név: Ranshin
Magyar név: Ragyogó penge Leírás: Kidou-zanjutsu keveréktechnika, mellyel a megidézett hadout a penge körül áramoltatva lehet a kardot élesebbé, erősebbé tenni. Zanpakutoun nem használható, hagyományos kard kell hozzá (Kami esetében ez Kurai Tenshi). A felhasznált kidou pontszámával megegyező erősségű lesz katana ereje, tehát egy 12 pontos hadou esetén a fegyver 12 pontos zanjutsuval megegyező erőt fog képviselni. Magas szintű kidoukat a pengén tartani kimerítő feladat, így 75 feletti hadouval legfeljebb két percig, 90 felettivel legfeljebb fél percig erősíthető a kard. Ez alatt a szint alatt azonban akár huzamosabb ideig is használható a technika.
- Japán név: Hadou 83: Chigatana
Magyar név: Véres kard Leírás: Amennyiben az ellenfél megsebesíti Kamit, ezzel a kidouval detonálható a másik fegyverére, vagy valamely testrészére ragadt vér. Az így keletkező vörös színű robbanásnak tekintélyes pusztító ereje van, mely nem függ a vér mennyiségétől sem, ám csak addig használható, amíg a vörös testnedv érintkezésben van az ellenféllel.
ESZKÖZÖK:
- Spoiler:
Zanpakutou
NEVE: Senkai Rensei [Keringő Ikercsillag] FAJTÁJA: kidou PARANCSSZAVA: Tomose [Világíts!]
SHIKAI: Aktiváláskor a kardot lassan megforgatva egy meleg szélroham kíséretében a penge sárga színt vesz fel és megnyúlik. A markolat két végén az átváltozás után két sárga fénypenge jelenik meg.
- Keizen Hisara [Fénylő Napkorong]: A kard elhajítva hatalmas fordulatszámon pörögni kezd, és nagy sebességgel megtámadja az ellenfelet. A forgási sebesség által megnövelt élességű fegyver könnyedén vág mély sebet bármin, amihez hozzáér. Az eldobott kard sebessége egyenlő a zanpakutou képzettségre tett pontok számával, de maximum 9 pont lehet. A lélekölőt nem lehet irányítani reptében, és nem is bumeráng, így Kami a támadás alatt védtelenné válhat. Többek közt ezért is hordja magával a másik kardját.
- Natsui Hizashi [Perzselő Napsugarak]: A kardot mintegy propellerként megforgatva az ellenfélre számtalan bicskaméretű fénypenge zúdul, melyek ugyanúgy viselkednek mintha fémből lennének, de emellé a támadásból származó sebek elviselhetetlen, égető fájdalmat okoznak, noha valós égési sérüléseket nem.
BANKAI: Sekishoku Kyorensei [Vörös Ikeróriás] A bankai aktiválásakor a kardot magasan a levegőbe kell dobni. A lélekölő szélsebesen pörögni kezd, és olyan erős vörös fénnyel ragyog fel, mely elhomályosítja a Nap fényét is, avagy nappali (vörös) fénybe borítja az éjszakát néhány pillanat erejéig. Mihelyst a fegyver leesik, a shikai forma sárga pengéinek helyét immár valamivel hosszabb, fényesebb és erőteljesebben vibráló vörös pengék veszik át.
- Shitsumei Hisara [Haldokló Napkorongok]: Shikai technikájának erősebb változata. Kardja felett telekinetikus kontrollt nyer, azaz akaratával szabadon irányíthatja a pörgő zanpakutout. A fegyver sebessége is drasztikusan megnő, mind a forgási, mind a haladási, melynek maximális mértéke a zanpakutou képzettségre tett pontok száma, de legfeljebb 20 pont.
- Uchuusen Arashi [Kozmikus sugár-vihar]: Shikai technikájának erősebb változata, noha attól jelentősen eltér formájában. Repkedő fénypengék helyett az áldozat rövid ideig csak intenzív villogást érzékelhet a szemében, még akkor is, ha becsukja azt. Látszólag semmi sem történik, de egy percen belül a szabad bőrfelület elvörösödik és égetően viszketni kezd, emellett az ellenfél szédülést, fejfájást és hányingert érez az enyhe radioaktív sugármérgezésnek köszönhetően. A tünetek erősen nehezítik a koncentráció fenntartását.
- Choushinsei [Szupernóva]: A bankai elsődleges képessége, mely egy haldokló csillag végstádiumán hivatott végigkalauzolni az ellenfele(ke)t. A vörös pengék a technika aktiválása után két hatalmas, vörös gömböt formálnak (terjedésének sebessége a zanpakutou képzettség pontjaink száma, átmérője pedig annak háromszorosa). A vörös óriások mindent bekebeleznek, ami az útjukba kerül, nem tesznek kivételt tereptárgyak, barátok vagy ellenség között; és amit elnyeltek, azt nem is engedik el az erős gravitációs vonzásuknak köszönhetően. A gömbön belül az áldozat kellemetlen forróságot érezhet eközben, alkalmanként oxigénhiány és fulladás is felléphet.
A vörös óriás stádium a gömbök kiteljesedéséig tart, melyek ezután úgy fél perc alatt összezsugorodnak és kifehérednek (fehér törpe stádium), végül pedig a hatméteres átmérőt elérve heves robbanás következik be (a szupernóva). A fehér törpe fogságában lévő személyek nem csak a detonáció erejét szenvedik meg, de a pusztító lökéshullám, ami felkapja őket, valószínűleg további sérüléseket okozhat nekik, ha hozzácsapódnak valamihez repülés közben. A szupernóvával járó vakító fényvillanás pedig a legkedvezőbb esetben is elveszi fél órára a szemük világát, ha nem többre. Ha a célpont sikeresen elkerüli a felfújódó csillagot, és ezáltal nem esik a jelenség csapdájába, a lökéshullám és a villanás akkor is jó eséllyel hatni fog rá. A technika használata után a vörös óriásokkal megegyező méretű kráterek maradnak, a zanpakutou pedig visszaalakul egyszerű katanává, hiszen a csillag élete véget ért. Az új csillag megszületéséhez (azaz a shikaiba váltáshoz) egy óra szükséges, a bankait azonban egy teljes hónapig nem lehet ezután újra előhívni.
FELSZERELÉS:
- Egy darab nemes kidolgozású kétélű kard, mely a Kurai Tenshi [Sötét Angyal] névre hallgat. Ha az aranyozott markolata végét díszítő zafírba lélekenergiát áramoltat a kard használója, az illető hátán sötét, anyagtalan szárnyak jelennek meg, melyek rendkívüli sebességet biztosítanak. A szárnyak alapból negyed óráig tarthatóak fenn és minden megkezdett 1000 LP után további 1 perc adódik hozzá ehhez.
- cigaretta és öngyújtó
- rizspálinkás flaska
- sorsvető kocka
ELŐTÖRI ÉS ADATOK: Klikk ide KAPITÁNYI PÁLYÁZAT: Klikk ide WIKI OLDAL: Klikk ide
AVAALANYOK
AJÁNDÉKOK, JUTALMAK: - 4000 ryou alaptőke - 3000 ryou (szülinapi játék) - 2500 ryou (az oldalért végzett tevékenység ) - 2000 ryou (kidou-lista frissítése) - 1500 ryou (karácsonyi játék) - 1000 LP és 1500 ryou (küzdőtér vs Nara Shiratori) - 1000 LP (kidou-edzés Kagami Aival) - 2000 LP és 3000 ryou (Winter War KT vs Eliziana Aberquero) - Hadou #88 (kidou-edzés Kagami Aival) - 1500 LP és 2000 ryou (Beavatás c. küldetés) - 2500 LP, 2000 ryou és egy ingyen technika (húsvéti nyereményjáték 2012) - egy ingyen technika (nyári tábor nyereményjátéka) - 1500 LP (havi összesítés jutalom, május-július) - 2500 LP (karileadás) - 2000 LP és 3000 ryou (Fórumtábor 2012 küldetés) - 1000 ryou (angyalos játék) - 12000 ryou (szülinapi nyereményjáték 2012) - 500 LP és 1000 ryou (Winter War részvétel)
KIADÁSOK: - 3000 ryou: Bakudou #79 - Kuyou Shibari - 3000 ryou: Roppou Fuujin - 2500 ryou: Bakudou #72 - Tozanshou - 2500 ryou: Bakudou #81 - Dankuu - 2500 ryou: Hadou #73 - Souren Soukatsui - 2500 ryou: Sentan Hakuja - 2500 ryou: Fuusatsu Kakei - 2000 ryou: Bakudou #9 - Hourin - 2000 ryou: Hadou #63 - Raikouhou - 2000 ryou: Bakudou #30 - Shitotsu Sansen - 2000 ryou: Bakudou #62 - Hyapporankan - 2000 ryou: Hyouga Seiran - 1500 ryou: Bakudou #59 - Kurenai Ribbon - 1500 ryou: Bakudou #63 - Sajou Sabaku - 1500 ryou: Hadou #29 - Aka Fenikkusu - 1500 ryou: Bakudou #26 - Kyokkou - 1000 ryou: Kidou Ampu - 1000 ryou: Hadou #50 - Rei no Kuron - ingyen: Bakudou #99 - Kin - ingyen: Hadou #91 - Senjuu Kouten Taihou
A hozzászólást Kawashima Ichika összesen 12 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 12, 2012 5:34 am-kor. |
|
Kon
Hozzászólások száma : 333 Registration date : 2011. May. 01. Hírnév : 6
| Tárgy: Re: Kawashima Mitsuya Hiroki Hétf. Május 02, 2011 8:30 am | |
| Összesen: 71 pont
- 5 pont jár minden képzettségre
- 52 pont az LP után
- 10 pont a kapitányi rang miatt
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 1 pont a Férfiegylet tagság
Képzettségek:
8 pont zanjutsu 4 pont hakuda 21 pont kidou (+2 pont tárgyi bónusz) 18 pont shunpo 20 pont zanpakutou |
|