Keresési feltételek
Az eredmények megjelenítése:
Hozzászólások
Témák
Bővített keresés
Karakterinformáció from
Wang Shui Long
3. Osztag
Faj
:
Shinigami
Rang
:
3. osztag tisztje
Hovatartozás
:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás
:
Shinigami Férfiegylet
Egyéb hovatartozás
:
Kor
:
110
Kapcsolatcímke
:
Kivel?
:
Kapcsolatok
:
Wang Liu Mei (unokahúg): húgom :) Kagami Ai (kapitány): kapitányom :) Mizushima Takeo (kapitány): volt kapitányom :) Yamasaki Shizuka (hadnagy): hadnagyom :)
Reiatsu szín
:
tengerkék
Mottó
:
Még a bátor emberek is behunyják a szemüket néha, ha félnek látni a valóságot.
Posztszín
:
PaleGreen || SeaGreen
Szint
:
1
Tőke
:
500 ryou
Lélekenergia
:
(8500/15000)
Vagyon
:
(4000/4000)
Ingyen technikák
:
Képesség
:
NEVE: Zhōu (Univerzum) FAJTÁJA: víz Kinézete: -> Alap külalak... Ebben az állapotában egy hagyományos katana külsejével rendelkezik. Markolata sötétkék színű, végéből pedig egy pár árnyalattal halványabb kék színnel rendelkező szőrszerű anyag lóg le, mely egy selyemfonállal van rögzítve a végére. Keresztvasa aranyból van, melynek felületén félkörminták vannak belegravírozva, mintha hullámok lennének. Tokja fekete színű, markolathoz közelebbi részén pedig egy aranyozott selyemszalag van rátekerve. -> Shikai forma... A parancsszót akkor szükséges kimondani, mikor még a zanpakuto a kardtokban pihen, ugyanis a megszólítást követően a saya ráolvad a pengére, így megváltoztatva annak külsejét, mely mintha csak a belső világában lévő tükör lenne, ugyanis az univerzum egy darabja látható a kardpengén keresztül is, körülötte pedig vízből egy kínai sárkány tekergőzik. Ez a markolatán végbemenő változások szüleménye, ugyanis a sötétkék anyagon aranyból tekeredik tovább a sárkány teste, mely már nem a penge körül mozog. Ábrázolása a kék szőrszerű anyaggal végződik, mivel ismert, hogy a kínai sárkányok farkának vége is hasonló az ismert európai nagytestű fantázialényekével szemben. A markolat körül mindemellett, szintén vízből pillangók repkednek, melyek szárnyai aranyozott szegélyűek a fénytörés hatására, ugyan pár darab csupán, de ez az egyik képességével köthető össze. SHIKAI PARANCSA: Eien ni yumekara samero wo, Zhōu! (Soha ne ébredj álmodból, Univerzum!) TÁMADÁSOK: -> Víztükör hulláma – Mizukagami no nami... Az utasítást követően, illetve a katana pengéjével megadott útiránynak megfelelően, a markolat körül repkedő aranyszárnyú pillangók kíséretében indul meg ama irányba a fegyver körül tekergő vízsárkány. Amennyiben sikerül bekebeleznie az ellenfelet (zanpakutora tett pontok ekkor időként számítanak, percek formájában, így az erre a képzettségre rakott pontok alapján lévő idő alatt kell megtörténnie a dolognak; addig a sárkány üldözheti is az ellenfelet, többször is lecsaphat rá, sőt még Long is beleszólhat az irányváltoztatásba, csupán az időkorláton belül kell megtörténnie). A sárkány kíséreteként követő pillangók egy aranykeretes, virág- és lepkemintájú tükröt állítanak össze a vízi lénynek, amelynek felszíne fodrozódik és a pengén is látható univerzum egy darabkáját rejti magába. Ebbe az úgymond „térbe” kényszeríti bele a sárkány a szenvedő felett. Ezen a helyen, bár az ellen nem érzékeli, fuldokol ugyanis a hely vízből áll, tudata mégis akképpen fogja fel, hogy egy olyan térbe került, ahol semmiféle érzéke (hallás, szaglás, látás, tapintás) nem működik, mely némi szorongató érzést vonz magával, s mielőtt megszűnne a technika, csak akkor kezd számára világossá válni helyzete – tudatosan is fuldokolni kezd, ahogy az valójában történik is. A technika megszűnése után a sárkány és a pillangók visszatérnek eredeti helyükre. A technika három körönként alkalmazható. A technika hatása a zanpakutora költött pontoktól függ: 1 zanpakuto pont: fél perc; 2 zanapkuto pont: egy perc; 3 zanpakuto pont: egy és fél perc […]. -> Vízcseppek fénye ~ Tenten no hikari – Niban no negai: Mahou no juutan... Eme technikájánál a vízi lény maga bomlik sárkánypikkely szerű vízcseppekké, melyek felületei, akárcsak a pillangók szárnyai a fény hatására aranyozottnak tűnnek. A kard mozgatásával képes irányítani ezeket a pikkelyeket, melyek roppantul élesek, mivel valójában egy – egy törött szilánkot rejt mindegyik magában. A sikeres támadást végrehajtott pikkelyek visszatérnek a használóhoz, ez nem befolyásolja fogyásukat, azonban ha az ellenfél valamilyen úton – módon számuk csökkentésébe kezd egy technikával, akkor az elvesztett apró „fegyverek” újraformálásukra nem képes még egyszer. A pikkelyek száma a zanpakutora tett pontoktól függ, minél magasabb a képzettsége, annál többet tud megidézni: 1 zanpakuto pont: 10 pikkely; 2 zanpakuto pont: 20 pikkely; 3 zanpakuto pont: 30 pikkely […].
Pontozás
:
Pontozás
Neve
Pont
Bónusz
Képzettség
Zanjutsu
7
Képzettség
Hakuda
2
Képzettség
Kidou
4
+1
Képzettség
Shunpo
2
Képzettség
Zanpakuto
5
Képzettség