Keresési feltételek
Az eredmények megjelenítése:
Hozzászólások
Témák
Bővített keresés
Karakterinformáció from
Rosui Suzume
Akadémista
Faj
:
Lélek
Rang
:
másodéves tanuló
Hovatartozás
:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás
:
Shinigami Gyerekegylet
Egyéb hovatartozás
:
Kor
:
5
Kapcsolatcímke
:
Kapcsolatban
Kivel?
:
A papával és a mamával ^o^
Kapcsolatok
:
Genki Takashi (papa) - Chichiue Rosui Kagehime (mama) - Hahaue Genki Naoki (bátyó) - Aniue Genki Natsuki (nővér) - Aneue Kaminari Taka (fogadott bátyó) - Taka-nii Keisuke Isami (keresztapa) - Kepapi Sakai Kotomi (keresztanya) - Kemami Aikawa Chiyo (unokanővér) - Chicchan-néni Nishiyama Anju Kita (legjobb barátnő) - An-chan Yoshida Yoriko (legjobb barátnő II.) - Riko-senpai Matetsaku Miyoko (barátnő) - Miyoko-taichou Yoshida Yukio (barát) - Yu-kun Hayakawa Yuki Hajime (barát) - Ma-kun Shiranui Naomi - zsöld hajú Naomi-néni
Reiatsu szín
:
piros
Mottó
:
Egyszer én is olyan nagy és erős leszek, mint a papa és olyan szép és okos, mint a mama!
Posztszín
:
LightSlateGray // LightGray
Szint
:
1
Tőke
:
2500 ryou
Lélekenergia
:
(3500/5000)
Vagyon
:
(4000/4000)
Ingyen technikák
:
Képesség
:
Neve: Kokuchou (Fekete hattyú) Típusa: hang (méreg) Kinézete: Fehér-sárgás színű, kőrisből faragott fuvola. SHIKAI Parancsa: Anata no saiban wo shinotsuke, Kokuchou! (Hulljon le az ítéleted, Fekete hattyú!) Kinézete: Ugyan az, mint az alapkülsejénél, csupán érdekes csiga és hullámvonalakkal bővül külseje, illetve használatilag sem csupán hangszer, hanem fúvócső is. Az ebben lévő lövedék maga bambusztüske, végén fekete hattyútollal. Töltetek száma reiatsu függő; 1000 lélekenergia pontonként képes egyet kilőni. A töltetek a bőrfelülettel való érintkezés esetén égető hatással rendelkeznek, amiért a méreganyag ekkor az ellenfél vérébe kerül. × A méreganyagról: ez az anyag az agy balféltekében fejti ki hatását (ahol az ember a megtanult dolgokat raktározza), azon belül is azt, amelyre utasítva van. Ugyanis ez a méreganyag nem egyszerű méreg, hanem úgynevezett intelligens méreg, mely a fuvolával játszott dallam szerint cselekszik. Így ha a dalt nem játssza hozzá Suzume, úgy a technikája sem ér semmit. FONTOS: a technika csak találat esetén, illetve a dal eljátszásával működik. TÁMADÁSA: ::Első ítélet A pengék hangjátéka ~ Ichiban no Kaitan Ken no Senritsu:: A töltet ellövése után egy dalt kell eljátszania a fuvolával, melynek hatására a töltet rezonál a hangszer által kiadott dallammal és elkezdi kifejteni a hatását. Az első ítélet a bal agyfélteken belül a már megtanult, zanjutsuval kapcsolatos emlékeket támadja meg. Ez a pontoknál úgy mutatkozik meg, hogy Suzume zanpakutora tett pontjai levonódnak az ellenfél zanjutsura tett pontjaiból (Például: Suzumenak van három zanpakuto pontja, az ellenfélnek öt zanjutsu pontja, melyből az előbb említett három levonódik, így kettőre csökken abból a képzettségből a pontjai száma). Egyértelműen, ha sokkalta nagyobb a zanjutsuban való jártassága az ellennek, csupán pár karddal alkalmazható technikák megvalósítására nem lesz képes, mert nem emlékszik, hogyan kell véghezvinni azt. Illetve a magasabb lélekenergiával rendelkezőknél is gyöngébben fejti ki a technika a hatását, olyankor az LP különbség is beleszól a pontok ideiglenes levonódásába (Például:[/b] az előbbi példa alapján Suzumenak van három zanpakuto pontja, míg az ellenfélnek öt zanjutsu pontja, azonban az ellenfél több mint 8000 lélekenergiával rendelkezik. Olyankor a három pont helyet csupán kettő vonódik le tőle. Azaz amennyiben erősebbek nála, 3000 LP-ként egy ponttal kevesebbet von le az ellentől[/color]). A méreganyag hatása a zanpakuto deaktiválása után automatikusan megszűnik, de a zanpakuto használatában való jártassága is mutatja annak a hatásának az idejét. 1 pont zanpakuto = 5 perc 2 pont zanpakuto = 10 perc 3 pont zanpakuto = 15 perc []. --------------------- BAN-KAI! Chichiue! ^.^
Pontozás
:
Pontozás
Neve
Pont
Bónusz
Képzettség
Zanjutsu
1
Képzettség
Hakuda
5
Képzettség
Kidou
3
Képzettség
Shunpo
1
Képzettség
Képzettség