-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Badru Sawalha

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Badru Sawalha
Különleges karakter
Különleges karakter
Badru Sawalha

Férfi
Hozzászólások száma : 19
Tartózkodási hely : Bárhol, leginkább Ivelánál :P
Registration date : 2011. Apr. 25.
Hírnév : 1

Karakterinformáció
Rang: Dzsinn
Hovatartozás: Független
Lélekenergia:
Badru Sawalha Cl0te7000/15000Badru Sawalha 29y5sib  (7000/15000)

Badru Sawalha _
TémanyitásTárgy: Badru Sawalha   Badru Sawalha EmptyHétf. Aug. 19, 2013 5:50 am

~ Adatlap

Név: Badru Sawalha
Egyéb nevei: Sherlock Holmes; Sherlock; Mr. Holmes; Dr. Sherlock Holmes; Doktor; Kívülálló;
Nem: Férfi
Kaszt: Különleges Karakter; Dzsinn;
Rang: Dinka! *júzer spec. rang Neutral*
Kor: Ismeretlen

Szint: 1.
Lélekenergia: 7000
Tőke: 4000 ryou

Kinézet:

Badru: 185 centi méter magas, jóképű és fiatal férfi. Bőrszíne pár árnyalattal sötétebb az európainál, haja fekete és befonva körülbelül a térdéig ér le. Szemei általában vörös színűek, főleg ha csábítani akar valakit. Ruházatát nézve egy arab keffiyeh-t visel egy rövid fekete póló felett, egy szintén fekete arab thawb-ot visel nadrágként, ami a bokája felettig ér. Cipőt egyáltalán nem visel.

Sherlock: Általában frissen tisztított és vasalt, fekete színű, nadrágot, fehér inget, szintén fekete és jól gondozott mellényt, zakót és egy frissen lakkozott fekete cipőt hord. Mindezek felett ezen oldalához hozzátartoznak az elengedhetetlen detektív jegyek: a detektív sapka, az antik pipa, detektív kabát, valamint egy régi nagyító.

Doktor: Fehér ing, sötétbarna barna, csíkos öltöny, nyakkendő, nadrág, barna félcipő. Mindezen egy világosbarna ballonkabát, ritkán szemüveg. A szemeiben ilyenkor elég jól fel lehet fedezni a tudásvágyat.

Kívülálló: Ebben az állapotban általában kiengedett, összevissza álló haj jellemzi. Ruháját tekintve mindössze egy sötétszürke kényszerzubbony fedi a testét.

Jellem:

Badru: A négy személyiség közül a legdominánsabb és az eredeti. A dzsinnek egy különleges fajának a tagja, melyeknek a harmónia fenntartását tűzték ki feladatul, habár ezt mindenikük a maga sajátos módján oldja meg. Badru rendkívül hiú, mind saját, mind pedig partnerei kinézetét illetően. Ő igazából amolyan poligám alkat, és a nők elcsábításáért képes minden féle, természetfeletti szépségéből adódó, eszközt bevetni és általában sohasem marad alvóhely nélkül. Ugyanakkor teljes szívéből ellenzi az erőszak minden formáját, ezért van az, hogy egyáltalán nem folyamodik ilyesmihez. Természetesen, lévén nem isten, kivétel így is akad, viszont annak a személynek vagy személyeknek roppant súlyos cselekedetet kell elkövetnie/niük a harmónia nagyon instabil egyensúlyával szemben, hogy nála elérkezzen ez a szint. Ezen alkalmakkor Badru önkényesen szab ki az illetőre/illetőkre büntetést, ami minimum egy örökkévalóságig tarthat. (ha nem tovább Rolling Eyes)

Ugyanakkor ez a személyisége talán a leg „józanabb” mind közül. Míg többi személyiségnek valami sajátos célja, meggyőződése és látóköre van, addig ő igyekszik a lehető legnyíltabban gondolkodni és a lehető legtöbb nézőpontot megnézni. Sokszor ezért is félreérthető egy-egy tette, hisz az egyensúly fenntartásához sokszor nem épp a „jóknak” kell a segítség.

Sherlock: A híres detektív tökéletes mintaképe. Relatíve az egyik legfiatalabb személyisége a karakternek. Semmi más nem érdekli csak a bűntények és rejtvények megfejtése. Habár a eredeti személyiség a legdominánsabb, mégis gyakrabb az, hogy ez a személyiség van előtérbe helyezve. Az egyetlen negatívuma ennek a személyiségnek az, hogy ha intellektusának nem talál megfelelő bűntettet vagy rejtvényt, akkor a narkotikumok andalító világába menekül.
Ugyanakkor mindenkit a híres nyomozó múltjából való valamelyik személyiség nevével illet. Ha tetszik az illetőnek, ha nem.

Doktor: Mint ahogy a neve is mutatja a megmentő a gyógyító. A legnyugodtabb és legnyughatatlanabb személyiség mind között. Sokkal jobb és koncentráltabb hallgató, mint a Sherlock személyiség, így bárki nyugodtan fordulhat hozzá, ha valami problémája van vagy csak ki akarja önteni a szívét. Ugyanakkor ez a személyiség a legkíváncsibb és ebben található a legtöbb felfedezői szellem. Feltehetőleg a Badru által birtokolt tudás nagy része neki köszönhető.

Ritka ugyan, de előfordulhat, hogy a Sherlock nevű és ez a személyiség valamiért egyszerre tőr fel. Ez könnyedén észrevehető, hisz ilyenkor általában „Dr. Sherlock Holmes”-ként mutatkozik be. Ezen ritka esetben a két személyiség minden tulajdonsága megtalálható benne és a legnagyobb zűrzavart is ekkor szokta okozni.

Ennek a személyiségnek van egy sötétebb, radikálisabb oldala, aminek előjötte csak egyszer történt meg Badru eddigi életében. A feltörésének fontos feltétele, hogy valaki olyan tettet hajtson végre, ami merőben ellene van Badru morális értékrendjének és a világ harmóniájának. Ez az egyetlen olyan állapot amikor Badruban a düh és a bosszúállás megtalálható. Ilyenkor a lehető legkegyetlenebb módszer kerül kiválasztásra, hogy a vétkes személy megbűnhődjön.

Kívülálló: A legzordabb, legsötétebb és legradikálisabb személyisége. Mondhatni a depressziójának és a negatív érzelmeinek a kivetülése. Száraz, nyers és érzéketlen. Nem törődik azzal, hogy akivel beszél az milyen rangot, titulust vagy korosztályt képvisel. Ugyanakkor ez az egyetlen személyiség aki nem megjelenik az általa kiválasztott személyek előtt, hanem elragadja őket a zsebdimenzióba egy nem túl felemelő beszélgetésre. Szerencsére ez a személyiség tőr fel belőle a legritkábban.

~ Képesség(ek)

Repülés és Levitáció – Képes bármi nemű eszköz, vagy végtag nélkül lebegni és repülni. A maximális gyorsasága körülbelül egy saséval vagy sólyoméval egyenlő, annál több semmiképp sem lehet. (Az is csak extrém esetben)

Zsebdimenzió – Szabad bejárással rendelkezik egy zsebdimenzióba, melyet használhat akár átjárókét is, más dimenziókba (HM, SS, Emberek Világa). Ez a bizonyos zsebdimenzió tulajdonképp Badru teljes elméjének a kivetülése, ezért, az emberekkel ellentétben, nincs arra kárhoztatva, hogy bizonyos dolgokat el kelljen felejtenie, és ezen a helye bármikor visszakereshet bármit, valamint egyes emlékképek statikusan jelennek meg, szereplőkkel és helyszínek teljes másolataként. Fontos szabály ugyanakkor ebben a dimenzióban, hogy semmiféle erőszakos cselekedet nicns megengedve. Egyszerűen képtelenség, hogy bárki bántalmazzon bárkit. (Ez Badrura is igaz)
Ugyanakkor a dimenzióba való be és ki jutás csak Badru engedélyével és segédletével történhet meg.

Mágiaérzékenység és felismerés – Képes észlelni a mágikus energiákat, illetve tárgyakat (utóbbit, csak ha a kezében van), ugyanakkor képes meghatározni egy használt mágia fajtáját, hatását viszont nem (ereklyék képességeit sem tudja felismerni). A felismeréshez szükséges látnia a varázslatot/mágiát, vagy fizika kapcsolatba kerülnie az adott tárggyal.
Legfőképp a tér illetve idő mágiákra érzékeny, hisz az ezen mágiák által létrehozott anomáliákat már-már ösztönösen megérzi és felkeltik az érdeklődését.


~ Technikák/eszközök

-


~ Felszerelés(ek)

-Az idő homokja: Egy aranyszínű zsebóra kinézetű ereklye, melynek különleges tulajdonsága, hogy képes egy tárgyról vagy személyről megmutatni, hogy pontosan melyik időből származik (jövő/múlt/jelen). Ugyanakkor mutatja a pontos időt, valamint egy tárgy vagy személy pontos életkorát.

-Salamon szeme: Badru nyakán található vörös színű ékkő. A „Mutasd!” paranccsal lehet aktiválni a képességét melynek köszönhetően képes egy válaszútnál megmutatni minden egyes döntés végkimenetelét, a döntés megkönnyítésének érdekében.

-A köd szíve: A karjain található aranyszínű karperecek, melyeket aktiválva képes fél percig teljesen anyagtalanná válni, vagyis látható marad, viszont képes áthatolni szinte bármin. (energia alapú támadások természetesen kivételt képeznek, hisz ebben az alakban akár belső sérüléseket is képesek okozni számára)

-A vörös ékkő pálcája: Egy rövid, aranyszínű markolattal rendelkező varázspálca, melynek a tetején egy gyönyörűen megmunkált vörös ékkő található. A pálca képessége, hogy képes a zárakat vagy béklyókat kinyitni, illetve visszazárni. Természetesen a zár/béklyó nehézségétől függően változik a rá fordított idő mennyisége.

-A kulcs: Egy aranyszínű és kissé kopottas 5-6 centiméter nagyságú kulcs. A kulcs képessége, hogy akinek a tulajdonába van, vagyis akire Badru rábízza, az szabad bejárást nyerhet a zsebdimenzióba (vagyis Badru elméjébe) akkor is, ha a zsebdimenzió tulajdonosa nincs a közelébe. A kulcs tulajdonosának kicsivel nagyobb szabadsága van, mint azoknak akiket Badru magával ránt a dimenzióba, ugyanis a tulajdonos képes a nem titkosított emlékeket és megjegyzett tudást előkeresni/előhívni. Ugyanakkor a kulcsot nem lehet lemásolni semmilyen módon (mágikus módszereket is beleértve), valamint a tulajdonosát is csak Badru választhatja meg.
Ha a használó esetleg elhalálozna, vagy lélekszemcsékre bomlana, akkor a kulcs automatikusan bekerül a zsebdimenzióba.

~ Ajándékok, jutalmak

- Óriás plüss khiméra (Ivelának ajándékozva)

~ Kiadások

-

~ Küldetések, küzdőterek

-

~ Dokumentumok

Előtörténet: Klikk
Wiki: -
Vissza az elejére Go down
Badru Sawalha
Különleges karakter
Különleges karakter
Badru Sawalha

Férfi
Hozzászólások száma : 19
Tartózkodási hely : Bárhol, leginkább Ivelánál :P
Registration date : 2011. Apr. 25.
Hírnév : 1

Karakterinformáció
Rang: Dzsinn
Hovatartozás: Független
Lélekenergia:
Badru Sawalha Cl0te7000/15000Badru Sawalha 29y5sib  (7000/15000)

Badru Sawalha _
TémanyitásTárgy: Re: Badru Sawalha   Badru Sawalha EmptyHétf. Aug. 19, 2013 6:08 am

~Információk~



Úgy gondoltam, hogy ha már egy újabb posztba írtam a fajleírást akkor miért ne bővíthetném ki a posztot annyira, hogy minden olyasmiről itt vezessem az információkat ami valahogy kapcsolatban van a karakterrel. Ezért ide fog kerülni (természetesen) a fajleírás, a más karakterekkel való kapcsolat, kiegészítő információk a képességekhez vagy/ereklyékhez és más hasonló finomságok.

~Fajleírás~


A dzsinnek egy több millió vagy talán milliárd évre visszavezethető faj. Létrejöttüknek pontos dátuma nem ismert. A legendák szerint már az első emberek megjelenésekor ott voltak.
A sztereotípiákkal ellentétben nem lámpásokban vagy palackokban élnek. Ezek a különleges teremtmények egy, az emberi dimenzión kívüli helyen élnek. Ez a hely tele van a felhők tetején úszó hatalmasabbnál hatalmasabb palotákkal és függőkertekkel. A mindig ezer színben pompázó égbolton pedig több milliárdnyi buborékban a különböző dimenziók és idősíkok láthatóak.

A dzsinn egy különleges faj. Kinézetre sokban hasonlítanak az emberekre, eltérés csak bőrszínben, lévén vannak akik zöld, vörös, vagy kék színű bőrrel rendelkeznek, valamint olyan apróságokban tér el, mint a fülek illetve a szemek száma (nem ritka a három szemű, vagy esetleg négy hallókészülékkel rendelkező egyed). Persze ez mind csak külsőség, hisz a faj tulajdonképp tiszta, sűrített lélekenergiából áll.
Ami a külsőségeket illeti nem található olyan dzsinn, aki ne viselne tömérdek ékszert magán, vagy ne halmozna fel belőlük sokat a rezidenciáján. Mindemellett az sem véletlen, ha ezek az értéktárgyak valami különleges képességgel rendelkeznek, hisz ez a faj mindennél jobban szereti a különböző mágikus ereklyék felhalmozását.

~Karakterekkel való kapcsolat~


Ivela: A "NŐ" Badru életében. Mondhatni az egyetlen olyan teremtmény akiért érez is valamit testi vágyon kívül. Ugyanakkor az egyetlen személy, aki szabad bejárást kapott Badru zsebdimenziójába.

Rinaaya: Valami különös oknál kifolyólag badru tudatában úgy létezik, mint "Hasmfelmetsző Jack". Ennek hatására, öltsön a boszorkány bármilyen alakot, Badru mindig férfiként tekint rá. Ugyanakkor különös barátság érzetet is társít mellé.

~Zsebdimenzió~


Badru elméje és tulajdonképp teljes valója, tömérdek információ, tapasztalat, felhalmozott tudás és emlék tárháza. Egy hatalmas végeláthatatlan űr, amin belül különböző méretű "szigeteken" az emberi és más dimenziókban található építmények és tereptárgyak vannak. A szigeteket keskeny macskaköves utak kötik össze, de bármilyen helyváltoztatás tulajdonképp értelmetlen, hisz kérésre megjelennek a kívánt dolgok (Badrun és a Kulcs tulajdonosán kívül másra nem hallgat a világ).Ugyanakkor a lehető legváratlanabb dolgok is felbukkanhatnak a látogatók szeme előtt, például célját vesztett, soha meg nem álló quincy nyílvessző, valamint a Leviatán névre hallgató bálna is. Az időjárás általában, ahogy az kell legyen, Badru pillanatnyi hangulatától függ.
Badru Sawalha 2n7l649
Badru Sawalha 317f5on
Badru Sawalha 2gwcin6
Badru Sawalha 2wbzuoj
Badru Sawalha 2iglkkh
Badru Sawalha Os9ahy
Badru Sawalha 54dm6c

*A képek a Dishonored című játékból származnak.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Badru Sawalha _
TémanyitásTárgy: Re: Badru Sawalha   Badru Sawalha EmptySzer. Aug. 21, 2013 5:05 am

Összesen: 19 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 14 pont az LP után

Képzettségek:

3 pont Fegyveres harc
3 pont Pusztakezes harc
6 pont Ereklyehasználat
1 pont Egyéb helyváltoztató képesség
6 pont Különleges képesség
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Badru Sawalha _
TémanyitásTárgy: Re: Badru Sawalha   Badru Sawalha Empty

Vissza az elejére Go down
 

Badru Sawalha

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-