-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Küzdőterek szabályai

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Soifon
Admin
Admin
Soifon

nő
Aquarius Goat
Hozzászólások száma : 488
Age : 44
Tartózkodási hely : Yoruichi-sama karjaiban *.*
Registration date : 2010. Dec. 23.
Hírnév : 24

Küzdőterek szabályai _
TémanyitásTárgy: Küzdőterek szabályai   Küzdőterek szabályai EmptyCsüt. Jún. 07, 2012 5:06 am

Limitek
  • Egy usernek (user=a karakter felhasználója, tulajdonosa) legfeljebb három küzdőtere lehet aktív egyszerre! Amíg egy küzdőtér nincs a staff által lezárva, addig aktívnak számít.
  • Egy karakternek legfeljebb két aktív küzdőtere futhat! Kivéve, ha nincs multid, ebben az esetben lehet mindhárom küzdőtér egy karakteré.


A küzdőtér vége
A küzdőteret abban az esetben lehet lezáratni, ha...
  • ...a harc véget ért és minden résztvevő megírta a záróposztját.
  • ...minden résztvevő közös megegyezéssel arra jut, hogy nem folytatják a küzdelmet.
  • ...az egyik résztvevő elhagyta az oldalt vagy hosszú ideje (pl. két hónap) nem válaszolt, feltartja a játékot. Ilyen esetekben a vétkes féltől 500 ryou jutalmat megvonunk.


A harc szabályai
A küzdőterekre érvényes az összes harcra vonatkozó általános szabály, tehát...
  • ...a támadásokat feltételes módban kell írni, nem sebezheted meg az ellenfeled annak beleegyezése nélkül.
  • ...nem irányíthatod a másik játékos karakterét annak beleegyezése nélkül.
  • ...törekedj a realitásra! Bár te döntöd el, hogy a másik támadása betalál-e és milyen sérülést okoz, ettől még ne írd le azt, hogy méterekkel mellécsapott, senki sem ilyen béna, hacsak nincs olyan állapotban hogy már kettős látása van, úgy szédeleg. Ne játszd a sérthetetlent, különösen nem olyan harcokban, ahol a két félnek hasonló az ereje. A nagyobb LP vagy képzettség nem jelenti azt, hogy el sem találhat az ellenfeled, csupán a valószínűségét növeli, hogy sikerrel védekezel egy támadás ellen.
  • ...igyekezd minél részletesebben kifejteni, hogy mit csinál a karaktered. Így az ellenfeled is könnyebben el tudja képzelni, milyen mozdulatokat teszel és csökkented a félreértések esélyét. Vigyázz, a részletesség nem azt jelenti, hogy bezsúfolsz hatvan támadást egy posztba!

Az egyetlen különbség, hogy nyugodtan megölheted a karaktered ha drámázni szeretnél, nem számít. A játéktéren ettől még nem lesz halott.

Szankciók
  • Négy vagy több küzdőtér nyitása esetén a harcot lezárjuk és a vétkes figyelmeztetésben részesül.
  • Ha multis usernek ugyanazzal a karakterrel fut három küzdőtere, első alkalommal szóbeli ejnye-bejnyében, másodszor figyelmeztetésben részesül.
  • Vépézésért, tehát ha nem hagyod megsebezni magad, irreális dolgokat cselekszel, nem feltételes módban támadsz, stb, először a jutalmadból kapsz levonást, ha pedig rendszeresen istent játszol, figyelmeztetésben részesülhetsz.

Vissza az elejére Go down
 

Küzdőterek szabályai

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Egyéb helyszínek :: Küzdőterek-