-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Kurai Szadame

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Kurai Szadame
Daitenshi
Daitenshi
Kurai Szadame

Férfi
Hozzászólások száma : 30
Registration date : 2012. Apr. 19.
Hírnév : 0

Karakterinformáció
Rang: Tenshi
Hovatartozás: Daitenshi
Lélekenergia:
Kurai Szadame Cl0te6000/15000Kurai Szadame 29y5sib  (6000/15000)

Kurai Szadame _
TémanyitásTárgy: Kurai Szadame   Kurai Szadame EmptyPént. Május 04, 2012 4:16 am

~ Adatlap

Név: Kurai Szadame
Nem: Férfi
Kaszt: Fullbringer
Rang: Tenshi
Kor: 40

Szint: 1
Lélekenergia: 5500
Tőke: 3500

Kinézet: 195cm magas, és 86kg a súlya, testfelépítése pedig erős, masszív testalkattal rendelkezik. A szemei kékek, fekete, enyhén hátranyalt haja van, markáns, mégis megnyerő arcvonásokkal rendelkezik. Ruházkodás terén elegánsan öltözik. Elegáns, magas gallérú, barna zakó, alatta egy fehér ing, és természetesen egy barna, kényelmes, selyem nadrág, egy vörös, hosszú, vékony sál, ami leginkább egy szalagra emlékeztet, és egy pár, kényelmes bőrcipő. Legvégül pedig, egy fehér, hosszú kabát, aminek mindkét vállán, egy-egy díszes, hajlított, aranyszínű, lemez található, ami kényelmesen idomul. A váll lemezekből pedig két bőr szíj indul, amik a kabát felkar részét fogják közre, egészen a könyök részig.

Jellem:Elég komoly személyiség, merev, és nehezen nyílik meg. Érti a tréfát, csak nem mindig nyer teret a saját humora, mivel az elég fekete. Habár nem az a túlzottan mosolygós alak, de amikor valami neki tetszőt mondanak, akkor is inkább csak egy félmosoly játszik az ajkain. Az érzelmei kifejezésével is akadnak gondok, nem arra nevelték, hogy érzelgős legyen, így nem is az. Udvarias, de merev személyiség, akinek nagyon ritkán ered meg a nyelve. Akiket kedvel, és a barátainak tart, és az osztagtársaiért sok mindenre képes (habár nagyon nehezen szerez barátokat, köszönhetően a jellemének) viszont a küldetés sikere fölé sose helyezi az életet, első a munka. Ami nem csoda, köszönhetően a katonai múltjának. Akadnak napok az évben, amikor még inkább egyedül szeret lenni, gondolkodni, pihenni. Ezek azok a napok, amikor kínozták. Ekkor csak nyugalomra vágyik, egy jó szivarra, és egy üveg erős whiskyre.

~ Zanpakuto/képesség

~ Képesség(ek)

Neve: Puzzle(Kirakós)
Típusa: Ékszer/Manipuláló
Tárgya: Egy karikagyűrű, ami az anyja, és az apja jegygyűrűjéből készült.
Támadások: -
Leírása: Még nem éri el a kiteljesedett formáját, csak az élettelen molekulákat képes manipulálni. Alakjukat, méretüket, halmazállapotukat, például: üvegből fémgolyót, vagy éppen egy üvegpoharat, az úralt anyagokat képes lebontani is. A következőket képes uralni: Fémek, üveg, különböző betonokat, szöveteket. Zzanpakutoukat, vagy egyéb lélekenergiával felturbózott tárgyakat/fegyvereket nem képes manipulálni. Kétféle módszere van erre, az első érintéssel (tenyér, vagy a talpával, a cipő nem számít, akkor is képes rá, ha van rajta), a második pedig, hogy a tenyeréből képes egy röplabda méretű, zöld gömböt létrehozni, és azt kilőve harcolni. Mielőtt elhagyja a tenyerét ez a gömb, arra kell gondolnia, hogy az, amit eltalál vele, mivé változzon. Érintéses esetben, annyiban változik meg az egész, hogy, amit nem lenne képes messzire dobni, átalakítja valami könnyebb tárggyá, és miután eldobta, képes visszaalakítani az eredeti, vagy más állapotba. Erre úgy képes, hogy a lélekerejének egy elhanyagolható részét ülteti át az eldobott dologba, ami hamar visszatermelődik, ha nem használja folyamatosan, és gyors egymásutánban. A gömbnél és érintésnél is lehetősége van arra, hogy egy meghatározott körben változtasson az anyagon. Az eldobott tárgy sebességét megegyezik Szadame aktuális sebességének a felével, plusz a lélekmanipulálás minden harmadik pontja add bónuszt a sebességhez.

Megvan a korlátja, hogy mekkora tárgyakat képes manipulálni.

Fullbring: 5-10 pontig maximum 100kg, 11-16: 300kg, 17-20: 500kg súlyú lehet az a tárgy, amit még úgy tud alakítani, hogy nem viseli meg a szervezetét. Ha átlépi a határait, akkor a teste látja a kárát. Minél nehezebbel próbálkozik, annál több sérülést szenved el a teste.


Lélekmanipulálásnál minden negyedik pont jelent plusz 100kg-t. Így maximálisan 1100kg lehet az, amit még gond nélkül is képes manipulálni.

Ha csak egy meghatározott területen akar alakítani.
5-10 pontig: egy tízméteres körben, talaj esetén pedig szintén tíz.
11-16: Húsz méteres sugárban.
17-20: Harminc.

Itt nem ad pluszt a lélekmanipulálás.

Kiteljesedett formában: A kezén, kivéve a két hüvelykujját, újabb gyűrűk jelennek meg az ujjain. A képessége kiegészül azzal, hogy a talajt( por, stb) is képessé válik manipulálni, a benne lévő élettelen anyagokkal is, mivel érintkezésben van a talajjal. De a benne lévő élő molekulákat nem, azok ott maradnak. S a folyadékokat is, hasonlóan, mint a talajnál Egy harmadik lehetséges módon is képes lesz harcolni, amikor a gömbök már nem látszanak, csak a kezének a helyzete árulkodhat arról, hogy merre is lőtte el azokat. Már egyszerre nem egy gömböt tud idézni, hanem minden olyan ujjára jut egy, amin gyűrű is van, tehát nyolcat.

5-10 pontig: Tízen öt méteres körben, és mélységben.
11-16: Húsz.
17-20: Harminc.

Természetesen képes befolyásolni a támadás erejét. A hatósugár csak arra értendő, hogy azon belül képes a manipulálásra, de ha az adott tárgy elhagyja azt a kört, akkor már csak akkor képes ismét változtatni, ha a lélekerejét már beleültette az adót dologba.


~ Technikák/eszközök




~ Felszerelés(ek)


Alap dolgok, telefon, igazolványok stb, és tíz darab üveggolyó, és egy sétapálca.

  • 1 db reiatsu-érzékeny kínai stílusú, kétélű kard, amely a Hisou Karite (Zord Kaszás) névre hallgat. Különlegessége annyi, hogy a belé áramoltatott lélekenergiának hála sokkal élesebb és strapabíróbb, mint egyszerű társai. Kialakításának köszönhetően tökéletes gyilkolófegyver.
Mr. Sierashitól kapta.

Pisztolyok.

Még amikor a seregben szolgált, akkor szerezte be a két darab pisztolyt, amik módosított félautomata Desert Eaglek voltak. Annyiban térnek el az átlagos pisztolyoktól, hogy képes sérülést okozni a létezés más tartományaiban lévő lényeknek is. Shinigamiknak, hollowoknak, arrancaroknak, lelkeknek. Mégpedig úgy, hogy a használó katona reiatsujára reagálva, a tárban lévő töltényeket feltölti a reiatsu egy elhanyagolható részével. A sebzését pedig a fegyverhasználat skill határozza meg, mivel Szadame reiatsuja erősít rajtuk.


~ Ajándékok, jutalmak




~ Kiadások




~ Küldetések, küzdőterek



~ Dokumentumok

Előtörténet: https://bleachszerpjatek.hungarianforum.com/t2326-kurai-szadame
Wiki:


A hozzászólást Kurai Szadame összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Márc. 26, 2013 4:21 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Kurai Szadame _
TémanyitásTárgy: Re: Kurai Szadame   Kurai Szadame EmptyKedd Május 22, 2012 11:08 pm

Összesen: 23 pont
  • 5 pont a Fullbring LP után
  • 4 pont összesen a többi képzettségre
  • 11 pont az LP utánt
  • 3 pont a Daitenshi tagság nyomán

Képzettségek:

5 pont fegyveres harc
3 pont pusztakezes harc
3 pont lélekmanipulálás
4 pont bringer light
8 pont fullbring
Vissza az elejére Go down
 

Kurai Szadame

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-