-=Bleach Szerepjáték=-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapPortálLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

Megosztás | 
 

 Verashu Suwun

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Tamachi Rei
Daitenshi
Daitenshi
Tamachi Rei

nő
Virgo Snake
Hozzászólások száma : 458
Age : 34
Registration date : 2009. Jun. 06.
Hírnév : 52

Karakterinformáció
Rang: Tenshi
Hovatartozás: Daitenshi
Lélekenergia:
Verashu Suwun Cl0te25250/30000Verashu Suwun 29y5sib  (25250/30000)

Verashu Suwun _
TémanyitásTárgy: Verashu Suwun   Verashu Suwun EmptySzomb. Jún. 06, 2009 10:45 pm


Verashu Suwun Adatok
Szint: 2.
Lélekenergia pont: 28.500 LP
Tőke: 0 ryou

Verashu Suwun Veraprofile_01Verashu Suwun Veraprofile_02
Verashu Suwun Veraprofile_03Verashu Suwun Veraprofile_04
Verashu Suwun Veraprofile_05Verashu Suwun Veraprofile_06
Verashu Suwun Veraprofile_07
Verashu Suwun Veraprofile_08Verashu Suwun Veraprofile_09
Verashu Suwun Veraprofile_10
Verashu Suwun Veraprofile_11Verashu Suwun Veraprofile_12
Verashu Suwun Veraprofile_13
Verashu Suwun Veraprofile_14Verashu Suwun Veraprofile_15
Verashu Suwun Veraprofile_16Verashu Suwun Veraprofile_17

Kevert harcstílussal rendelkezik, gyakorlatilag mindenbe belekóstolt a shinigami harcművészeteket illetően, és egy erős, átlag közepes szintre küzdötte fel magát. Ugyan a hakuda képzettsége tartozik legnagyobb erősségei közé, az összes többi tehetségére is ugyanúgy támaszkodik. Jellemző harcstílusára, hogy kombinálja tudását. Kidoukkal erősíti fel ütéseit, vagy használja őket elterelés céljából, vagy épp a gyorsasága adta előnyöket használja ki kardforgatás közben. A legjellemzőbb mégis az, hogy zanpakutojának képességére támaszkodik. Általa gyakran úgy képes elejteni néhány bűnözőt, hogy akár egy karcolás is esne rajtuk. Az áldozatok többnyire akkor sem jönnek rá, mi történt velük, miután már elmúlt a képesség hatása.
  • Kidouhasználat: Remekül használja őket, elég jó képességei lettek az idők során a démonmágia terén. Szívesen használja őket, a 10. osztagban tett szolgálata alatt pedig eltanulta, hogyan kombinálhatja támadásait a kidouk megfelelő alkalmazásával, ám zanpakutōjára és annak egyedi támadásaira támaszkodik a leginkább.
  • Hakuda: A Titkos Mozgó Alakulat főparancsnokaként kivételes képességekkel rendelkezik hakudában. Bár törékenynek tűnő testalkata megtévesztő lehet, valójában a legjobb pusztakezes harcosok közé tartozik. Erő helyett első sorban pontosságot mér ütéseibe, ezáltal könnyedén lefegyverezve, vagy éppen harcképtelenné téve ellenfelét. Igazi mestere a képzettségnek.
  • Zanjutsu: Képzett kardforgató, bár továbbra is rengeteg gyakorlásra van szüksége, hogy szinten tartsa tudását. Kardját csupán karjának meghosszabbításaként tartja. Nem tartozik kedvenc harcstílusa közé, zanpakutoja képességeinek használata miatt viszont kénytelen fejleszteni magán. Mozdulatain azért még látszik, hogy bőven van mit tanulnia.
  • Shunpo: Elég jó shunpo használó, mégsem tartozik a leggyorsabb shinigamik közé. Akadémista kora óta jeleskedett a shunpo használatában, s harcokban gyakran támaszkodik gyorsaságára is.


Zanpakuto

Yabureru Kagami (Széttört tükör): Alapállapotban egy egyszerű, sötétlila markolatú katana. Vera legnagyobb hibája harcstílusát illetően talán az, hogy túlságosan is támaszkodik zanpakutojának képességére.
ShikaiSzerkesztés

A zanpakutō nevének elhangzása után a katana átváltozik egy dekoratív, pók és pókhálómintás tőrré. A zanpakutō mágia alapú, Suwun kardjának képességei első sorban illúziókra és az ellenfél megőrjítésére képesek. Az illúzióktól abban tér el, hogy csakis a célpont agyában jelennek meg a kívánt képek vagy hangok, csakis az ellenfélre hatnak ki ezek, s gyakorlatilag az ellenfél elméje az, amit Vera megkárosít képességei által. Vagyis ha eléri, hogy valaki lásson például egy repülő csészealjat, azzal csakis a célpont fejébe vetíti ki a dolgokat, senki máséba.
Seizetsu (セいぜつ, Üldözési mánia): ha Suwun megsebzi a célpontot, az ellenfél egyik random érzékszervét tudja megbolondítani. Például hangokat hall, vagy valami mást is lát Suwunon kívül harc közben. Egy pár percig tartó hallucináció az egész, ami csak egyetlen egy érzékszervre terjed rá. Ez lehet akár egy torz hang vagy kép is, nem feltétlenül valószerű, de ugyanakkor az egyéb érzékszervekre is ráterjedhet, például rendkívül forrónak tartja a zanpakutoját, ezért nehezére esik kézben tartani azt. Teljesen véletlenszerű, nem befolyásolható.
Sakuranyasuri (サくらにゃすり) a technika alkalmazásakor Suwun „eggyé válik” a kardjával; ez úgy néz ki, mintha hasba szúrná magát. Ezáltal a karakter elkerül abba a tükörszobába, ahol zanpakutō-jának lelke is él. Itt gyakorlatilag bele tud látni ellenfelének a fejébe, és kedvére változtathatja ott az eseményeket. Képes irányítani az érzékszerveit, így az pontosan azt fogja látni, hallani, érezni, amit ő akar, de – szélsőséges esetekben – akár más eredményt, például emlékmódosítást is elérhet nála, természetesen csak indokolt esetben. Hátránya, hogy a technika alkalmazása közben Suwun eszméletét vesztve fekszik, teste gyakorlatilag kiszolgáltatott. Még ha el is takarja azt egy komplex illúzióval (mely valójában inkább az elme elkendőzése), torzulások gyakran megjelennek. Időnként már-már irreálissá is válhat a kép, ami figyelmeztetheti a célpontot arra, hogy nem a valóságot látja, hallja és érzi. A csapda tudása azonban gyakorta édeskevés ahhoz, hogy véget vessenek a tébolynak. Jelenlegi szintjén képes lehet arra, hogy egyszerre akár több emberre is használja zanpakutoját.
Chihou (狂気, Téboly): Teljes elmekárosítás, amennyiben ismét megsebzi az ellenfelet egy jóval koncentráltabb összetételű párlattal, melyet zanpakutoja termel. Hatására az elmét károsítja, gyakorlatilag megőrjíti, s a hangulatát is befolyásolja, ezáltal harcképtelenné téve az ellenfelet. Célja az elme megtörése. Fizikailag nem sebez, azonban olyan lelki káosznak teszi ki az ellenfelet, amit a legtöbben képtelenek józanul, ép ésszel elviselni. Gyakorta viselkedik meg teljesen az ellenfél viselkedése a képesség hatására; nem fogja fel, éppen mi történik vele, a tudatra hatalmas nyomás nehezedik. A hatás változatos; előfordulhat, hogy a célpont mély depresszióba zuhan, és egyszerűen nem lesz kedve semmihez, de az is, hogy kétségbeesés helyett a féktelen düh jelenik meg néhány pillanatra, vagy éppen súlyos hallucinációk gyötrik. A képesség akár órákig is eltarthat.

Bankai

Kumohime (クもひめ, Pókhercegnő): Kumohime (クもひめ, Pókhercegnő): A kard egy pókszerű övcsattá változik, ami a kapitány uniformisának övére kerül. Ruházata egy csuklyával egészül ki, mely alól mindig kilóg egy szőke tincs. A parancsszó elhangzása után több ezer kicsi pók indul el az ellenfél felé. A mérgük hallucinogént tartalmaz, több csípés esetén erőteljesen növekszik a hatása. Kezdetként a hangok és a színek elmosódnak, a csípések helye nagy, duzzadt és piros marad, viszketéssel járnak, akár allergiás reakciót is kiválthatnak egyesekből. Könnyen átrágnak több anyagot, akár a fémet is. Majd egy idő után az ellenfél Suwun személyében egyetlen, hatalmas pókot lát a csípéseknek köszönhetően. Megváltozik testalkata, mérete, és egy gigászi ízeltlábúval találja szembe magát az ellenfél, mely több mint valószínű, hogy undorral és félelemmel borítja el.
Célja ezzel gyakorlatilag a figyelemelterelés. Van egyetlen egy pók, ami rikító lila színnel rendelkezik. Ez elvegyülve a többi között igyekszik a célpont felé, és a nyakánál belefúrja magát az ellenfél testébe. Onnan az agyába jut és egyfajta összeköttetést biztosít Verashu és az ellenfél között. Suwun ezáltal képes egyetlen egy gondolatot elültetni az ellenfél fejében, aki azt bármi áron, de megteszi. Az olyan parancsok, mint a "halj meg" vagy az "aludj" nem működnek, ugyanis ezeket az ember nem tudatosan teszi, viszont az már működik, hogy "vágd le a karod", vagy ”add meg magad”.
A pókok elpusztításához a zanpakutora tett pontoknál magasabb sebzésű támadásra van szükség.
Shikai és Bankai megjegyzésekSzerkesztés

Shikai formában Vera zanjutsuval küzd, ugyanis szüksége van arra, hogy kardjával megsebezze az ellenfelet. Mivel tőrrel harcol, ezért csakúgy, mint hakudánál, muszáj közel kerülnie az ellenfélhez, hogy megvághassa. Közelharci stratégiája azonban megváltozik bankai formájában. Mivel bankaiban már csak hakudájára támaszkodik zanpakutoja képességeink kívül, ezért bankaiban jobban kiéleződnek képességei. Sebzései gyakorlatilag kétszer, majdnem háromszor jobbak és erősebbek, mint shikai formában, ezzel is kifejezvén a különbséget shikai és bankai szintje között.

Hakuda technikák

 Ikkotsu (Szimpla Csont): Egy erőteljes, lélekenergiával felerősített, pusztító hatású ütés. Hakuda technika.
 Soukotsu (Dupla Csont): Az Ikkotsunál is erősebb, két ököllel végrehajtott ütés, képes az áldozatot teljes egészében is megsemmisíteni.
 Shuurai (Villámló csapás): A Shuurai olyan harcstílus, melyhez nem erőre, hanem sokkal inkább pontosságra és gyorsaságra van szükség. A használó néhány követhetetlen sebességű ütést helyez el tenyere élével ellenfele idegpontjain (például orr, halánték, áll, nyak oldala, gége, kulcscsont, stb.). Külső sérelmi nyomokat nem okoznak a találatok, ám az áldozat mégis erős fájdalmat és szédülést érez, sőt, akár el is ájulhat.
 Mujun (Belső ellentmondás): Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik.
 Shuurai (Villámló csapás): A Shuurai olyan harcstílus, melyhez nem erőre, hanem sokkal inkább pontosságra és gyorsaságra van szükség. A használó néhány követhetetlen sebességű ütést helyez el tenyere élével ellenfele idegpontjain (például orr, halánték, áll, nyak oldala, gége, kulcscsont, stb.). Külső sérelmi nyomokat nem okoznak a találatok, ám az áldozat mégis erős fájdalmat és szédülést érez, sőt, akár el is ájulhat.
 Panchira Toruneedo (Bugyivillantó tornádó): A használó kézen állva a saját tengelye körül kezd el forogni, és közben spárgázva próbálja rúgások sorozatát bevinni az ellenfelének.
 Kazaguruma (Szélmalom): A technika alkalmazója a levegőbe ugorva egy ollózó mozdulatot tesz, és így rúgja meg az ellenfelet nagy erővel. A rúgást oldalsó testtartással, vagy hátrafelé mozogva is meg lehet tenni.
 Shunkou (Villámcsapás): A Hakuda és a Kidou keveréke, egy nagyon nehezen elsajátítható, de nagyon fejlett technika. A használója képes a kidout a teste köré vonni és szabadon irányítani azt, és ezzel erősebbé tenni az ütéseit és rúgásait. A képesség segítségével akár egy kidou-pajzsot is lehet a test köré vonni, mellyel akár puszta kézzel is meg lehet állítani egy pengét anélkül, hogy az a bőrfelülethez érne, és így sérülést okozna.
Hatás: Minden 5. kidoura tett pont után +1 hakuda bónuszt ad. Maximum +5 pont jár használata közben.
 Hanki (Ellentét démon): Olyan shunkou technika, mely a másik kidou alapú támadásainak erejét teljes egészében nullázza, ha ugyanakkora szellemi energiát használnak hozzá, mint a támadáshoz.

Shunpo technikák

 Utsusemi (A kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.

Verashu Suwun Kidouk

 Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
 Fushibi (Rejtőzködő kitörés): Olyan speciális kidou, amivel elrejtheti a használója jelenlétét.
 Lélektemetés: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
 Kuukanten’i (Térbeli elmozdítás): A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni.
 Hakufuku (Fehér kúszász): A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti.
 Kyoumon (Tükör ajtó): Egy szobát elzár a külvilágtól, így oda nem lehet belépni. De belülről könnyen ki lehet jönni.


Verashu Suwun Hadou

 Hadou 04: Byakuray[/b] (Fehér villám): Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
 Hadou 21: Kakeru Pjouma (Rohanó Puma): Főleg távolra vagy mozgó célpontra alkalmas használni. Miután kezében megidézi a fekete pumát, eltűnik, és bárhonnan feltűnhet az ellenség körül. Gyors, hatékony és pontos támadás. Az ellenség csak egy villanást lát, amikor átfut rajta a puma, ezzel megsemmisítve azt. (2. szintű)
 Hadou 25: Ikusa no hane (Harci szárnyak): Leírás: A használó lélekenergia szárnyakat kap a hátára, így könnyebben harcolhat a levegőből támadó ellenfelekkel.
 Hadou 31: Shakkahou (Vörös tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.
Ó, Nagyúr a hús és csont burka,
minden teremtmény, szárnyak suhogása,
Te, ki az Ember nevét hordozod,
Pokol és Zűrzavar
Tenger hullámzó akadálya,
Indul dél felé
.
 Hadou 44: Kokutan Kou (Fekete kéz): Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen.
 Hadou 45: Kohaku koutetsu (Lélek pengék): A használó kezébe gyűjti a lélekenergiáját, ami elkezd világítani, majd amikor már eleget gyűjtött ellövi és több 100 penge kezd el az ellenség felé szállni.
 Hadou 50: Rei no kuron (Lélekklón): A használója a szintjének megfelelő számú klónt hozhat létre, ami a használó minden képességével rendelkezik.
 Hadou 58: Tenran (Orchidea égbolt): A használó kardjának pörgetésével forgószelet idéz elő.

Verashu Suwun Bakodou

 Bakudou 04: Hainawa (Kúszókötél): Egy lélekenergia-kötél, ami a célpont karjait kötözi össze.
 Bakudou 09: Geki (Csapás): A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja.
Hullj szét, Rondanini fekete kutyája!
Nézz végig magadon és égj;
Tépd fel saját torkodat!
 Bakudou 26: Kyokko (Görbült fény ): Elrejti a támadó elől a használóját, feltételezhetően valamilyen fénygörbítési technika.
 Bakudou 32: Toge mizu tate (Tüskés víz burok): Aki használja ezt a kidou-t a talajvízből kivonja a vizet és maga köré vonja és a külső vízrétegből hegyes tüskék állnak ki ami nagyon erős védelem. A burok belsejében egy kevés levegő is zárul. Ez a védelem a kidouktól meg tudja védeni a használót, de egy erős shikainak vagy egy bankainak nem ellenfél.
 Bakudou 39: Enkosen (Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
 Bakudou 58: Kakushitsuijyaku (A követő fecskék megidézése): Ennek a technikának a használója kapcsolatba léphet bárkivel, akár egyszerre több személlyel is.
 Bakudou 70: Meimei Kamen (Láthatatlan álca): A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat. Ideális megfigyelő küldetéseken.
 Bakudou 73: Tozansho (Inverz Hegyikristály): Egy piramis alakú védőmezőt hoz létre. (2. szintű)
 Bakudou 83: Tenpi (Napfény ): A használó kezéből a napnál is erősebb fény sugárzik ezzel elvakítva az ellenfelét nem jól használva a használóját is eltudja vakítani.(2. szintű)



Felszerelések:
  • Éjféli bőrruha
  • Suji anpurifaia (Izomnövelő)
  • Kidou ampu
  • Keikaiberuto ( Az éberség öve): A Shihouin nemesi ház által kifejlesztetett ereklye, melyet a mindenkori Onmitsukidou főkapitánynak és hadnagynak ajánlanak fel. Csak kettő van belőle, és öröklődik a kapitányok és a hadnagyok között. Egy lemondás vagy váltás esetén a következő hadnagy vagy kapitány kapja meg a tárgyat. Ezüst színű, dekoratív öv, mely nem zavarja a hordót a mozgásban. Kényelmes és praktikus. Speciálisan az Onmitsukidou vezetőinek igényeire van tervezve, vagyis gyorsaságukat és fittségüket emeli ki.


Ajándékok, jutalmak:
  • A Félelem Órája (küldetés) - 2000 LP és 2000 ryou
  • 2009. decemberi nyereményjáték 1. helyezése - 4000 LP és 4000 ryou
  • Hajsza a macskáért (küldetés) - 1500 LP és 2000 ryou
  • 2040 (küzdtér) - 1500 LP és 2000 ryou
  • Venus versus Jesus (küzdőtér) - 1500 LP és 2000 ryou
  • 2011. Fórumtábor szervezéséért 3000 ryou
  • A Fénylő Tó Titka (küldetés) - 500 LP és 1000 ryou
  • 2011. Születésnapi nyereményjátékon 2500 LP, 2000 ryou és 2 db ingyenes technika
  • 2011. Onmitsukidou krízis lezárásából 500 LP és 500 ryou
  • 2011. szeptemberi statisztikai ellenőrzőből 500 LP
  • 2011. Ai-féle kidou edzés, 1000 LP
  • 2012. zanpakuto edzések tartásából 1000 LP
  • Ahogy a mennyben, úgy a földön is című küldetésből 1500 LP és 2500 ryou
  • 5000 LP egy karakter leadásából



Utolsó módosítás időpontja: 2012. június 7.
Vissza az elejére Go down
Kon

Kon

Hozzászólások száma : 333
Registration date : 2011. May. 01.
Hírnév : 6

Verashu Suwun _
TémanyitásTárgy: Re: Verashu Suwun   Verashu Suwun EmptyHétf. Május 02, 2011 3:57 am

Összesen 94 pont

75 pont az LP után
5 pont jár minden képzettséghez
3 pont Gotei 13-hoz való tartozás miatt
10 pont kapitányság miatt
1 pont Nőegylet tagság miatt
+2 bónusz Kidoura, ha viseli a Kidou Amput (tárgyi bónusz)
+3 bónusz Shunpora, ha viseli az Éjféli bőrruhát (tárgyi bónusz)
+3 bónusz Hakudára és Zanjutsura, ha használja az Izomnövelőt (tárgyi bónusz)
+1 bónusz Hakudára, ha használja a Hadou 44: Kokutan Kou nevű technikát (technika bónusz)


Képzettségek:
6 pont zanjutsu (+3 pont tárgyi bónusz)
24 pont hakuda (+4 pont tárgyi és kidou bónusz)
20 pont kidou (+2 pont bónusz)
20 pont shunpo (+3 pont tárgyi bónusz)
24 pont zanpakuto
Vissza az elejére Go down
 

Verashu Suwun

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-=Bleach Szerepjáték=- :: Nyilvántartás :: Adatlapok-